  • 1. Data: 2010-08-18 14:45:24
    Temat: kombinezon przciwdzeszczowy
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    Witam

    potrzebuje do piątku kupic kombinezon przeciwdeszczowy na chłopa prawie
    2 metry.
    Czy ktoś się orientuje gdzie coś takiego mogę dostać w Warszawie od ręki ?
    --
    mysiar

  • 2. Data: 2010-08-18 14:51:01
    Temat: Re: kombinezon przciwdzeszczowy
    Od: Barti <"bartekzal[cut]"@gmail.com>

    mysiar pisze:
> [...]
    > 2 metry.
    > Czy ktoś się orientuje gdzie coś takiego mogę dostać w Warszawie od ręki ?

    zalezy jak porzadny, taki najprostszy za 50 zeta (niepamietam rozmiaru
    ale chyba xxl, mam 198cm), kupilem w motoakcesoriach w markach. maja tez
    pare porzadniejszych, ale tamtych nie mierzylem wiec nie wiem jak z
    rozmiarowka
    dopoki mi sie nie podarl to dawal rade bardzo dobrze, nawet z ulewami, a
    podarl sie w czasie 2tygodniowych wakacji... ;)

    pzdr
    Barti

  • 3. Data: 2010-08-18 14:51:52
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-08-18 16:45, mysiar pisze:
    > Czy ktoś się orientuje gdzie coś takiego mogę dostać w Warszawie od ręki ?

    Standardowo: moto-akcesoria.pl. Byłem w zeszłym tygodniu w Markach i
    widziałem tam jakieś przeciwdeszczowce. Najlepiej zadzwonić i zapytać.

    --
    duddits

  • 4. Data: 2010-08-18 20:49:42
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 2010-08-18 16:51, duddits pisze:
    > Standardowo: moto-akcesoria.pl.

    Ja tylko podpowiem, że czynni w tygodniu do 20:00 oraz w niedziele 10-16.

    --
    Alf/red/

  • 5. Data: 2010-08-18 20:50:11
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    mysiar wrote:
> [...]
    > prawie 2 metry.
    > Czy ktoś się orientuje gdzie coś takiego mogę dostać w Warszawie od

    maja np na Targowej u Yamahy, na Kijowskiej w tarborze.
    Jak bedziesz przymierzal, to zawsze mi tak wychodzilo, ze dobry jest dopiero
    rozmiar wiekszy niz nosisz.

    pzdr