  • 1. Data: 2009-02-16 11:21:30
    Temat: Rejestracja domeny .es
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Witam.

    Muszę zarejestrować domenę przykladowa.es. Czy ktoś ma sprawdzoną firmę
    w Polsce, która rejestruje domeny z końcówką .es? Nie to, że nie mogę za
    granicą zarejestrować, ale przecież najpierw warto sprawdzić, czy ktoś w
    Polsce już tego nie robi.

    --
    Peter

  • 2. Data: 2009-02-16 16:19:41
    Temat: Re: Rejestracja domeny .es
    Od: Exe Very Cute <k...@p...Xonet.pl>

    Peter May pisze:
    > Muszę zarejestrować domenę przykladowa.es.

    http://www.domeny.tv/

    Współpracuję jakiś czas, nie mogę narzekać.

    Pozdr
    Exe Very Cute

  • 3. Data: 2009-02-17 07:24:33
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Exe Very Cute pisze:

    > http://www.domeny.tv/
    >
    > Współpracuję jakiś czas, nie mogę narzekać.

    Dziękuję. Sprawdzę ich "w boju" ;-)

    --
    Peter

  • 4. Data: 2009-02-25 20:20:33