  • 21. Data: 2019-12-13 12:00:03
    Temat: Re: Rejetracja samochódow po 30 dniach - kara grzywny
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Więcej kiełbasy i wszystkiego.

    kiełbasy to my chyba ostatnio mamy az nadto... (wyobrczej...)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 22. Data: 2019-12-13 12:04:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 grudnia 2019 11:06:58 UTC+1 użytkownik glumek napisał:

    > Czyli jeżeli samochod nie ma badania, nie zarejestruje sie go. czyli
    > będzie trzeba płacic za darmo kare jeżeli samochod bedzie naprawiany np
    > 2 miesiace... kto to prawo wymyslil, czy Ci ludzie sa myslacy ?

    No chyba ze będziesz miał:
    "dowodu rejestracyjnego pojazdu lub innego dokumentu wydanego przez właściwy organ
    państwa członkowskiego, potwierdzającego
    wykonanie oraz termin ważności badania technicznego;"

  • 23. Data: 2019-12-13 14:56:04
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Kris w
    ups.com>:

    > Bzdurzysz

    Tak twierdzisz? I to piniżej masz na poparcie swojej tezy?

    > "7. Właściciel pojazdu, niebędącego nowym pojazdem, sprowadzonego
    > z terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej jest obowiązany
    > zarejestrować pojazd na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w terminie 30 dni od
    dnia jego sprowadzenia.

    Tak jakby to powyższe to obowiązuje od dawien dawna, natomiast od 01.01.2020
    ma obowiązywać inny artykuł, który to, jestem pewien, że sobie znajdziesz,
    tak jak powyższe odszukałeś.

    --
    'Tom N'

  • 24. Data: 2019-12-13 15:09:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 grudnia 2019 14:56:06 UTC+1 użytkownik TomN napisał:

    > Tak twierdzisz? I to piniżej masz na poparcie swojej tezy?

    dnia jego sprowadzenia.

    To co niżej było przypadkiem wyciąłeś?

    > Tak jakby to powyższe to obowiązuje od dawien dawna, natomiast od 01.01.2020
    > ma obowiązywać inny artykuł, który to, jestem pewien, że sobie znajdziesz,
    > tak jak powyższe odszukałeś.

    Kręcisz, ale niczego innego się po Tobie nie spodziewałem.
    Coś Tobie podpowiem:
    Odszukaj jakie dokumenty są/będą niezbędne aby zarejestrować pojazd.

  • 25. Data: 2019-12-13 17:29:04
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-12-2019 o 11:06, glumek pisze:

    > Czyli jeżeli samochod nie ma badania, nie zarejestruje sie go. czyli
    > będzie trzeba płacic za darmo kare jeżeli samochod bedzie naprawiany np
    > 2 miesiace...

    Nie sprowadzaj złoma, nie będziesz musiał go 2 miesiące naprawiać.
    Bardzo dobry bat na laweciarzy - im dla nich gorzej, tym faktycznie lepiej.

  • 26. Data: 2019-12-13 17:29:44
    Od: andal <a...@a...org>

    On Fri, 13 Dec 2019 11:00:03 +0000, Budzik wrote:

    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > kiełbasy to my chyba ostatnio mamy az nadto... (wyobrczej...)

    preferujesz POledwice?

  • 27. Data: 2019-12-13 17:35:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sam ich wybierales. To co się czerpiesz ze przepisy tworzą takie jakie im pozwoliłes
    zrobić.

  • 28. Data: 2019-12-13 19:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Nie sprowadzaj złoma, nie będziesz musiał go 2 miesiące naprawiać.
    > Bardzo dobry bat na laweciarzy - im dla nich gorzej, tym faktycznie
    > lepiej.

    ROTFL
    Zbij termometr, bedziesz zdrowy.
    Laweciarz to nie PCCK, wrzuci dodatkowy tysiac w cene albo zakombinuje
    inaczej. Załozymy sie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 30. Data: 2019-12-13 19:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik andal a...@a...org ...

    > preferujesz POledwice?

    preferuje prawde i zdrowy rozsadek.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 29. Data: 2019-12-13 19:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Sam ich wybierales. To co się czerpiesz ze przepisy tworzą takie
    > jakie im pozwoliłes zrobić.

    Mylisz mnie z kims ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik