  • 11. Data: 2019-06-06 00:09:30
    Temat: Re: Reklama
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-05 o 23:58, Akarm pisze:

    > Wreszcie ktoś zauważył główną (i praktycznie jedyną) przyczynę wypadków.
    > Może już przestaną pieprzyć głupoty o prędkości?

    Sądzisz, że jak samochód jedzie z prędkością 100km/h to jest tak samo
    bezpieczny jak ten co stoi? Prawie się zgodzę bo w wyniku zderzenia ten
    co stoi obrywa podobnie...jednak nie zauważam żeby to była jego wina :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 12. Data: 2019-06-06 14:11:03
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 05.06.2019 o 11:20, p...@g...com pisze:
    > proponuje kolejne kampanie w stylu:
    > -nie jezdzij na czerwonym
    > -nie przekraczaj predkosci
    > itp itd
    >
    > Przewodniczącym KRBRD jest minister właściwy ds. transportu, zaś jego zastępcami
    są: sekretarz lub podsekretarz stanu w ministerstwie właściwym ds. wewnętrznych oraz
    sekretarz lub podsekretarz stanu w ministerstwie właściwym ds. transportu. Członkami
    KRBRD są przedstawiciele Ministra Obrony Narodowej, Ministra Sprawiedliwości oraz
    ministrów właściwych do spraw: administracji publicznej, budżetu, finansów
    publicznych, gospodarki, gospodarki przestrzennej i mieszkaniowej, oświaty i
    wychowania, środowiska, transportu, wewnętrznych, pracy oraz Komendanta Głównego
    Policji, Komendanta Głównego Straży Pożarnej, Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i
    Autostrad oraz wskazani przez Premiera wojewodowie.

    > prawi i sprawiedliwi widza ze trup sciele sie coraz gesciej wiec probuja sciemniac
    ale nie ida za tym zadne konkretne dzialania czyli graja pod publike :-)

    jest budżet to trzeba go wydać, ten spot pewnie z milion kosztował...

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 13. Data: 2019-06-06 14:20:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 05.06.2019 o 11:20, p...@g...com pisze:
    > proponuje kolejne kampanie w stylu:
    > -nie jezdzij na czerwonym
    > -nie przekraczaj predkosci

    sie okazuje, ze taka byla rok temu :-)

> [...]
    > ministerstwie właściwym ds. transportu. Członkami KRBRD są
    > przedstawiciele Ministra Obrony Narodowej,

    A swoja droga - co tam MON robi ?

> [...]
    > Dróg Krajowych i Autostrad oraz wskazani przez Premiera wojewodowie.

    >jest budżet to trzeba go wydać, ten spot pewnie z milion kosztował...

    Raczej kilka. Tzn spot moze i milion, ale emisje kolejne miliony.

    Budzet trzeba wydac ... ale kto dostal zlecenie na spot ? :-)

    J.

  • 14. Data: 2019-06-06 14:57:39
    Od: p...@g...com

    --A swoja droga - co tam MON robi ?

    to co wszyscy czyli pozoruje dzialania :-)

    --Raczej kilka. Tzn spot moze i milion, ale emisje kolejne miliony.

    no chyba ze wygrasz konkurs :-)

    https://www.rmf24.pl/fakty/news-spot-nieszczesliwy-n
    umer-laureatem-2-edycji-konkursu-adfm-aw,nId,2693496

    --Budzet trzeba wydac ... ale kto dostal zlecenie na spot ? :-)

    budzetowka wiec teoretycznie te informacje powinny byc jawne

    http://www.krbrd.gov.pl/pl/news/0daa3749e86e86dd2e55
    836e8b633019.html

    ps ujeto 1 (slownie jeden) rok wiec teraz pytanie na inteligencje dlaczego kolejne
    lata sie zniknely ?

  • 15. Data: 2019-06-06 14:59:12
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-06 o 00:09, LordBluzg(R) pisze:

    > Sądzisz, że jak samochód jedzie z prędkością 100km/h to jest tak samo
    > bezpieczny jak ten co stoi? Prawie się zgodzę bo w wyniku zderzenia ten
    > co stoi obrywa podobnie...jednak nie zauważam żeby to była jego wina :]

    Dasz radę napisać coś w związku z tematem, albo przynajmniej w związku z
    moją wypowiedzią?
    :D
    A może chociaż coś w miarę logicznego?

    Dobra, nie męcz się, to były pytania retoryczne. ;)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 16. Data: 2019-06-06 15:14:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--A swoja droga - co tam MON robi ?
    >to co wszyscy czyli pozoruje dzialania :-)

    Sa zadania, sa sprawozdania z realizacji
    http://www.krbrd.gov.pl/pl/sprawozdania.html

    Co by nie mowic .. na odcinku Wroclaw-Klodzko polepszyli
    bezpieczenstwo.
    A oby im ch* opadly za takie polepszenie :-)

> [...]
    >no chyba ze wygrasz konkurs :-)
    >https://www.rmf24.pl/fakty/news-spot-nieszczesliwy-
    numer-laureatem-2-edycji-konkursu-adfm-aw,nId,269349

    Ciekawe.
    No - to moze tlumaczyc kampanie w RMF.

> [...]
    5836e8b633019.html
    >ps ujeto 1 (slownie jeden) rok wiec teraz pytanie na inteligencje

    A to chyba nie to ... chyba ze cos innego masz na mysli w "ujeto"

    J.

  • 17. Data: 2019-06-07 20:32:40
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-06-2019 o 13:44, Miroo pisze:
> [...]

    Na pewno nie tylko, bo TVP nie oglądam, a reklamę widziałem.