  • 1. Data: 2019-06-04 15:34:48
    Temat: Reklama
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    od pewnego czasu reklamowki leca
    "udzielaj piewrszenstwa przejazdu".

    Kampania realizowana ze srodkow KRBRD.

    To juz nie predkosc jest glownym zagrozeniem ?

    Czy po prostu trzeba bylo wydac pieniadze ? :-)

    A tak prawde mowiac ... coraz wiekszy procent drogi pokonuje po
    autostradach lub s-kach.
    Czyzby predkosc jako powod spadla w statystykach ?

    No ale zostaje ruch miejski ... czyzby tez mniej wypadkow na
    przejsciach bylo ?

    J.

  • 2. Data: 2019-06-04 15:45:31
    Temat: Re: Reklama
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 4 czerwca 2019 08:36:43 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > Czyzby predkosc jako powod spadla w statystykach ?
    >
    > No ale zostaje ruch miejski ... czyzby tez mniej wypadkow na

    Mysle ze trzeba bylo wydac kase i tyle.
    A udzielenie pierwszenstwa nie jest ani troche kontrowersyjne. Nawet tu na grupie.
    Wiec propaganda dobrze wejdzie. Jak oni robia badania tego jak akcja poszla to jest
    szansa ze sie wykaza slupkami i dostana nowa kase.

    A co do realiow to statsy z policji pokazuja co i jak. Nie sadze aby sie tam
    drastycznie zmienilo...

  • 3. Data: 2019-06-05 11:20:49
    Od: p...@g...com

    proponuje kolejne kampanie w stylu:
    -nie jezdzij na czerwonym
    -nie przekraczaj predkosci
    itp itd

    Przewodniczącym KRBRD jest minister właściwy ds. transportu, zaś jego zastępcami są:
    sekretarz lub podsekretarz stanu w ministerstwie właściwym ds. wewnętrznych oraz
    sekretarz lub podsekretarz stanu w ministerstwie właściwym ds. transportu. Członkami
    KRBRD są przedstawiciele Ministra Obrony Narodowej, Ministra Sprawiedliwości oraz
    ministrów właściwych do spraw: administracji publicznej, budżetu, finansów
    publicznych, gospodarki, gospodarki przestrzennej i mieszkaniowej, oświaty i
    wychowania, środowiska, transportu, wewnętrznych, pracy oraz Komendanta Głównego
    Policji, Komendanta Głównego Straży Pożarnej, Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i
    Autostrad oraz wskazani przez Premiera wojewodowie.

    prawi i sprawiedliwi widza ze trup sciele sie coraz gesciej wiec probuja sciemniac
    ale nie ida za tym zadne konkretne dzialania czyli graja pod publike :-)

  • 4. Data: 2019-06-05 13:17:20
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > prawi i sprawiedliwi widza ze trup sciele sie coraz gesciej
    jaki trup?

  • 5. Data: 2019-06-05 13:43:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >proponuje kolejne kampanie w stylu:
    >-nie jezdzij na czerwonym

    No, tak prawde mowiac - na dk8 Wroclaw-warszawa pare lat temu, przed
    przebudowa ... nie bylo skrzyzowania, zeby kilka samochodow nie
    przelecialo na czerwonym.

    Kampania moglaby sie przydac ... czy radiowoz bylby skuteczniejszy ?

    >-nie przekraczaj predkosci

    No wlasnie mnie dziwi, ze temat dyzurny jakby zszedl :-)

> [...]

    >prawi i sprawiedliwi widza ze trup sciele sie coraz gesciej wiec
    >probuja sciemniac ale nie ida za tym zadne konkretne dzialania czyli

    Ale KRBRD to stary organ, pamieta wielu premierow i ministrow.

    Przed laty mieli program "Drogi zaufania" i "Bezpieczna ósemka".

    Szczegolnie jestem ciekaw jak im wyszla poprawa bezpieczenstwa na
    odcinku wroclaw-klodzko, bo droge popsuli bardzo - tzn z mojego,
    szybkiego, punktu widzenia :-)

    Nie wiem, czy sie na to jakies unijne przepisy nie nakladaja, bo
    wypadkowosc mamy jednak jedna z wyzszych ... choc wydaje mi sie, ze
    spada.

    J.

  • 6. Data: 2019-06-05 13:44:06
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-06-04 o 15:34, J.F. pisze:
    > od pewnego czasu reklamowki leca
    > "udzielaj piewrszenstwa przejazdu".

    W którym programie?
    Może to forma dofinansowania TVP?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2019-06-05 13:53:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >W którym programie?
    >Może to forma dofinansowania TVP?

    W TVP wydaje mi sie, ze tez, ale glowy nie dam.
    Na pewno leca w RMF FM - wersja glosowa.

    TVP to sobie raczej poradzi, predzej dofinansowali kogos z rodziny za
    realizacje :-)
    Albo ojca Rydzyka :-)

    Ktos odszuka przetarg ? Bo chyba powinien byc.

    http://www.krbrd.gov.pl/pl/aktualnosci/ruszamy-z-kam
    pania-poswiecona-nieudzielaniu-pierwszenstwa-przejaz
    du.html

    https://nowymarketing.pl/a/22100,zyj-i-pozwol-zyc-in
    nym-ministerstwo-infrastruktury-i-krbrd-z-kolejna-ka
    mpania-poswiecona-bezpieczenstwu-drogowemu

    J.

  • 8. Data: 2019-06-05 16:11:36
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 5 czerwca 2019 06:44:14 UTC-5 użytkownik Miroo napisał:

    > W którym programie?
    > Może to forma dofinansowania TVP?

    antyradio takie gralo.

  • 9. Data: 2019-06-05 16:35:43
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-06-2019 o 13:44, Miroo pisze:

    > W którym programie?
    > Może to forma dofinansowania TVP?

    Na pewno nie tylko, bo TVP nie oglądam, a reklamę widziałem.

  • 10. Data: 2019-06-05 23:58:50
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-04 o 15:34, J.F. pisze:

    > To juz nie predkosc jest glownym zagrozeniem ?

    Wreszcie ktoś zauważył główną (i praktycznie jedyną) przyczynę wypadków.
    Może już przestaną pieprzyć głupoty o prędkości?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl