  • 1. Data: 2013-05-28 00:56:19
    Temat: Reklama tabliczek Win8 uderza w Apple..
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Microsoft uderza w Apple znowu... :-)
    Jak za dawnych dobrych czasów "Mac kontra PC"!

    Czy lecą te reklamy w Polsce?
    http://www.redmondpie.com/microsoft-uses-siri-to-mak
    e-fun-of-apples-ipad-in-new-windows-8-commercial-vid
    eo/
    http://www.redmondpie.com/ipad-vs.-windows-8-tablet-
    microsoft-is-back-with-another-anti-apple-ad-video/

    Czy tabliczka z Win8 na pokładzie jest według Was
    rzeczywiście lepszą alternatywą dla iPada z iOS?

  • 2. Data: 2013-05-28 07:51:41
    Temat: Re: Reklama tabliczek Win8 uderza w Apple..
    Od: K <...@...c>

    W dniu 28-05-2013 00:56, Pszemol pisze:
> [...]
    >

    > Czy tabliczka z Win8 na pokładzie jest według Was
    > rzeczywiście lepszą alternatywą dla iPada z iOS?

    nie. win8 moim zdaniem to najwieksza kupa jesli chodzi o OS.

  • 3. Data: 2013-05-28 08:49:57
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-05-28 00:56, Pszemol pisze:
    > Microsoft uderza w Apple znowu... :-)
    > Jak za dawnych dobrych czasów "Mac kontra PC"!

    Nie przekręciłeś czegoś? Od kiedy to PC= Microsoft?

  • 4. Data: 2013-05-28 08:51:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-28 08:49, Trybun pisze:

    > Nie przekręciłeś czegoś? Od kiedy to PC= Microsoft?

    Nie wychowywałeś się na dosie? Czy za młody jesteś? :)

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2013-05-28 09:08:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 28 May 2013 08:49:57 +0200, Trybun napisał(a):

    > Nie przekręciłeś czegoś? Od kiedy to PC= Microsoft?

    dla azbestowego i innych kupertofili od zawsze. A przynajmniej od reklam
    "I'm a mac, I'm a PC", które są już starannie przemilczane przez Apple, bo
    większość z nich dzisiaj działa na odwrót

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 6. Data: 2013-05-28 09:09:57
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-05-28 08:51, Liwiusz pisze:

    > Nie wychowywałeś się na dosie? Czy za młody jesteś? :)

    Wychowałem się na Uniksach. I owszem jestem młody, jednak tylko duchem.

  • 7. Data: 2013-05-28 09:45:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-28 09:09, Trybun pisze:

    > Wychowałem się na Uniksach. I owszem jestem młody, jednak tylko duchem.

    No tak, używałeś uniksa zanim to stało się modne ;) Taki nieistotny błąd
    statystyczny :)

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2013-05-28 11:05:13
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-05-28 07:51, K pisze:
    > nie. win8 moim zdaniem to najwieksza kupa jesli chodzi o OS.

    Ale tutaj generalizujesz? Na laptopie kafle faktycznie się nie
    sprawdzają, ale po przejściu na zwykły pulpit wszystko wydaje się w
    porządku, tylko przyzwyczaić się trzeba.
    Zaś dla dobrego tabletu wydaje się być systemem bardzo dobrym.
    Ale ja się do tabletów jakoś nie potrafię przekonać. IMHO: dobre dla
    kobiet. Ja już bym wolał 'dźwigać' klasycznego laptopa 17,3". A w razie
    jego braku, a konieczności - pomęczę się na smartfonie z Androidem.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 9. Data: 2013-05-28 11:08:16
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-05-28 08:49, Trybun pisze:
    > Nie przekręciłeś czegoś? Od kiedy to PC= Microsoft?

    W Europie _praktycznie_ od zawsze. :]
    Ja bym poszedł nawet dalej: PC = XP. ;)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 10. Data: 2013-05-28 11:19:31
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-05-28 11:05, $heikh el $hah wrote:

> [...]
    > kobiet. Ja już bym wolał 'dźwigać' klasycznego laptopa 17,3". A w razie
    > jego braku, a konieczności - pomęczę się na smartfonie z Androidem.

    Slowa klucze: "dzwigac" i "pomecze"
    Moza wziac ze soba tablet wlasnie i nie doswiadczyc zadnej z tych
    niedogodnosci*

    *jesli to co bedzie do zrobienia miesci sie w zakresie wygodnie
    wykonywalnym na tablecie.