  • 1. Data: 2013-05-28 18:58:36
    Temat: Samsung Galaxy S Advance vs Samsung Galaxy S III mini vs Sony Xperia J
    Od: "Kenny" <k...@N...SPAMonet.pl>

    Witam,

    Czy ktoś mógłby mi podać ich wady? Mam te telefony do wyboru przy
    przedłużeniu umowy i chciałbym wybrać ten, z którego będę najmniej
    niezadowolony.

    Z góry dziękuję,
    Kenny

  • 2. Data: 2013-05-28 20:46:57
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-05-28 18:58, Kenny pisze:
    > Z góry dziękuję

    Proszę:
    http://www.telepolis.pl/porownanie,4,7,0.html?ids=22
    77,2251,0,0

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 3. Data: 2013-05-29 06:01:28
    Od: "Kenny" <k...@N...SPAMonet.pl>

    > Proszę:
    > http://www.telepolis.pl/porownanie,4,7,0.html?ids=22
    77,2251,0,0

    Dzięki, ale bardziej zależałoby mi na wypowiedzi osób, które używały tych
    telefonów.

    Kenny

  • 4. Data: 2013-05-29 06:13:46
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-05-29 06:01, Kenny pisze:

    77,2251,0,0

    > Dzi?ki, ale bardziej zale?a?oby mi na wypowiedzi os?b, kt?re u?ywa?y tych
    > telefon?w.

    Obu? Mało prawdopodobne, że taką znajdziesz.
    Zresztą tam widać wszystko czarno na białym.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 5. Data: 2013-05-29 19:56:30
    Od: "Kenny" <k...@N...SPAMonet.pl>

    > Obu? Mało prawdopodobne, że taką znajdziesz.
    > Zresztą tam widać wszystko czarno na białym.

    Może wyraziłem się niezbyt jasno. Nie szukam osoby, która kupiła wszystkie 3
    telefony, ale takiej która używała któregoś z nich i powie mi co jej się w
    nim nie podoba np. głośnik trzeszczy, GPS ma problem ze złapaniem satelitów
    itp.

    Kenny

  • 6. Data: 2013-05-30 14:08:08
    Od: Nika <w...@m...com>

    To ja powiem, co mi się nie podoba w Samsungu Advance - nie ma żadnej
    dziurki na smyczkę i trzeba go nosić po kieszeniach, co bywa
    problematyczne, jeżeli chcemy go używać jako odtwarzacza mp3/radia, a
    jesteśmy w stroju cokolwiek elegantszym. Poza tym czasem łatwo
    odblokować ekran - właśnie wróciłam z biegania i na ekranie startowym
    się porobiła kaszana.

    - -

    Nika

  • 7. Data: 2013-05-30 14:11:41
    Od: Nika <w...@m...com>

    I jeszcze mi się przypomniało - nie wiem, czy wszystkie odtwarzacze mp3
    w telefonach tak mają, ale Advance nie zapamiętuje ostatnio odtwarzanego
    utworu, nie mówiąc o momencie zatrzymania. Przy moim stylu słuchania
    muzyki - setka podcastów, które słucham po kolei - to trochę utrudnia
    współpracę.

    - -

    NIka

  • 8. Data: 2013-05-30 15:18:03
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    Użytkwnik "Nika" napisała:

> [...]
    > odtwarzanego utworu, nie mówiąc o momencie zatrzymania. Przy
    > moim stylu słuchania muzyki - setka podcastów, które słucham po

    Ale to przecież aparat na Androidzie jest, więc zmiana odtwarzacza powinna
    być dość prosta?

    JoteR

  • 9. Data: 2013-05-30 17:26:18
    Od: Nika <w...@m...com>

    W dniu 2013-05-30 15:18, JoteR pisze:

    > Ale to przecież aparat na Androidzie jest, więc zmiana odtwarzacza
    > powinna być dość prosta?

    Myślałam, ze wszystkie tak mają :-( Ale potestuję inne, chyba że możesz
    jakiś polecić?

    - -

    Nika

  • 10. Data: 2013-05-30 21:12:48
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 30 May 2013 17:26:18 +0200, Nika wrote:

    > Myślałam, ze wszystkie tak mają :-( Ale potestuję inne, chyba że
    > możesz jakiś polecić?

    Jak te podcasty moga się brac z RSSów, to BeyondPod sobie potestuj.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns