  • 11. Data: 2014-07-16 11:55:10
    Temat: Re: Reklama w TV: dwa samochody, jeden uderza w ciężarówkę, z jaką prędkością uderza?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 16 Jul 2014 11:08:53 +0200, szerszen napisał(a):

    > która wyjechała na ulicę wymuszając pierwszeństwo.

    Ona nie wymusiła pierwszeństwa. Ona go nie udzieliła. Nie mylić! To dwie
    różne rzeczy.
    --
    Jacek

  • 12. Data: 2014-07-16 12:07:36
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Wed, 16 Jul 2014 11:32:33 +0200, Maciek napisał(a):

> [...]
    > wiecznie, a odprawa też nie jest ogromna, gdyż ojciec pracował głównie
    > na śmieciówkach, a zwolnili go z tej 1/4 etatu, którą udało mu się
    > wybłagać bo 6 latach pracy na czarno, teoretycznie w firmie państwowej.
    > Pełnoletni samochód na f od Helmuta, ze strefą zgniotu składającą się z
    > przystankowych ławek okraszony dodatkowo odrobiną powierzchownej
    > korozji. Opony - dobre, bieżnikowane 3 raz używki z niemcowni. Czas
    > reakcji - "średni", mimo kilometra prostej drogi z jedną cofającą
    > ciężarówką, bo wcześniej 16 godzin w robocie. Kończy się, jak się kończy ;-)

    Do tego dodaj trajkocącą, wiecznie niezadowoloną żonę, dzieci które robią
    piekło. No i koniecznie krążące w żyłach promile po wczorajszych wypitych
    piwach z Lidla / Biedry. Acha i klapki kubota na nogach, bo inaczej
    przeicież w polskich realiach się nie chodzi.

    --
    Franc

  • 13. Data: 2014-07-16 12:20:26
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 16 Jul 2014 11:15:03 +0200
    MichaelData(R) <s...@o...com> wrote:

    > No to oddawaj życie temu kierowcy, żeby mogł stanąć przed jakimś tam sadem i
    > cieszyc się z tego ze wina nie była jego :>

    Aby przy tej prędkości stracić życie, to musiałby wyjść z tego mondka, rozpędzic się
    do niej i gołą dynią przywalić najlepiej w jakiś ostry kant tej ciężarówki.

    Przy tej prędkości to miałby nawet szanse jeszcze o własnych siłach odjechać z
    miejsca kolizji, bo o wypadku nie ma mowy.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 14. Data: 2014-07-16 12:20:48
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 16 Jul 2014 11:55:10 +0200
    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:

    > Ona nie wymusiła pierwszeństwa. Ona go nie udzieliła.

    Jak zwał, tak zwał, wiadomo o co chodzi.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 15. Data: 2014-07-16 12:45:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 16 Jul 2014 10:43:00 +0200 osobnik zwany Marcin N
    napisał:

    > Znacie tę reklamę.
    >
    > Jeden samochód jedzie 50, drugi 60.
    >
    > Wolniejszy wyhamowuje, szybszy uderza w ciężarówkę.

    bo ten szybszy za wolno jechał. Jakby jechał szybciej to by dawno minął
    ciężarówke :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2014-07-16 12:50:27
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    szerszen wydumał(a) w news:20140716122026.44be56a2f364aa2a120c9d02@tlen.pl :
    > Aby przy tej prędkości stracić życie, to musiałby wyjść z tego mondka,
    > rozpędzic się do niej i gołą dynią przywalić najlepiej w jakiś ostry kant
    > tej ciężarówki.

    No tak własnie jest, tyle że on nie wchodzi :]

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 17. Data: 2014-07-16 12:56:56
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    www.ognik.com/kant.jpg :]

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 18. Data: 2014-07-16 13:01:51
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    MichaelData(R) wydumał(a) w news:lq5lfe$u7p$1@usenet.news.interia.pl :

    > nie wchodzi :]

    nie wychodzi* "y" mi zjadło :/
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 19. Data: 2014-07-16 13:27:56
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-07-16 12:56, MichaelData(R) pisze:
    > www.ognik.com/kant.jpg :]
    Ale po co w reklamie tak kombinowali z nierealnym zderzeniem z
    ciężarówką?? Mogli przecież normalnie: dwa samochody wjeżdżają na
    nieukończony wiadukt budowanej autostrady, ten z 50km/h hamuje, ten z
    60km/h spada w bezdenną przepaść, albo: dwa samochody zbliżają się do
    przejazdu kolejowego, ten z 50km/h hamuje, ten z 60km/h wpada prosto pod
    nadjeżdżające z prędkością 250km/h Pendolino, albo: przed dwoma
    samochodami przelatuje meteoryt tunguski ...

    Maciek

  • 20. Data: 2014-07-16 13:44:20
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Maciek wydumał(a) w news:lq5nit$mhh$1@node1.news.atman.pl :
    > Ale po co w reklamie tak kombinowali z nierealnym zderzeniem z
    > ciężarówką??

    Dlaczego nierealnym? Pare lat temu sasiad wyjeżdżał tyłem z bramy a gość,
    który sobie nagle "wymyslił" zmiane pasa ruchu wkomponował mu się w
    bagaznik. Gdyby sąsiad jechał cieżarówką to efekt podobny jak na filmie.

    > Mogli przecież normalnie: dwa samochody wjeżdżają na
    > nieukończony wiadukt budowanej autostrady, ten z 50km/h hamuje, ten z
    > 60km/h spada w bezdenną przepaść,

    No nie, nieralny jest wjazd na nieukończony wiadukt w sensie spotkania
    prawie na kazdym kroku takiej sytuacji :>

    > albo: dwa samochody zbliżają się do
    > przejazdu kolejowego, ten z 50km/h hamuje, ten z 60km/h wpada prosto pod
    > nadjeżdżające z prędkością 250km/h Pendolino,

    Tutaj podobnie, nie wszędzie są niedziałajace zapory oraz Pendolino :]

    > albo: przed dwoma
    > samochodami przelatuje meteoryt tunguski ...

    To akurat nie robi wrażenia. Podejrzewam że w reklamie chodzi o mozliwość
    wystapnienia takiego scenariusza prawie na kazdej drodze :)
    Efektem tego wszystkiego jest to, że jak widac reklama działa i wpływa na
    wyobraźnię tych co zazwyczaj zlewają i nie dyskutują na tematy dla nich z
    serii SF...dokad realizm zaczyna być choćby hipotetycznie możliwy.

    --
    Michael________(TM)