  • 1. Data: 2014-07-16 14:55:32
    Temat: Trasa wzdłuż wybrzeża
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Za mniej więcej miesiąc, 15-16-17 sierpnia to któryś z dni na przejazd,
    będę zmuszony wykonać trasę prawie wzdłuż całego wybrzeża. Konkretnie z
    Kątów Rybackich na Mierzei Wiślanej do Międzywodzia koło Międzyzdrojów.
    W sumie około 400km. Mapy pokazują mi z grubsza trasę do 7-ki w NDG,
    potem obwodnica 3miasta, 6-tka za Karlino a potem już jakoś bocznymi.

    Warto tamtędy? Czy może lepiej jakoś lokalnymi? Wyjazd urlopowy, nie
    śpieszy się, dopuszczam nocleg po drodze bo i tak w jednym miejscu
    kończy się pobyt 15-16 a w drugim zaczyna 17 późnym popołudniem. Będę
    jechał z 6-latką wiec może warto nie główną tylko jakoś bocznymi z
    zatrzymaniem w miejscach atrakcyjnych dla 6-latki. W sumie nie musi być
    szybko - głównie by było ciekawie i bezstresowo i o ile możliwe
    bezkorkowo.

    Więc jak - pomożecie? ;-)

    Zdrówko

  • 2. Data: 2014-07-16 19:00:55
    Temat: Re: Trasa wzdłuż wybrzeża
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 16 Jul 2014 14:55:32 +0200, Maciek "Babcia" Dobosz
    > Za mniej więcej miesiąc, 15-16-17 sierpnia to któryś z dni na przejazd,
    > będę zmuszony wykonać trasę prawie wzdłuż całego wybrzeża. Konkretnie z

    Prze*. I data, i trasa...

    > Kątów Rybackich na Mierzei Wiślanej do Międzywodzia koło Międzyzdrojów.
    > W sumie około 400km. Mapy pokazują mi z grubsza trasę do 7-ki w NDG,
    > potem obwodnica 3miasta, 6-tka za Karlino a potem już jakoś bocznymi.

    Uwazaj na kamerki w Wejherowie. I i inne gminy tez lubia zarobic na
    turystach..

    J.

  • 3. Data: 2014-07-17 08:32:49
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-07-16, o godz. 19:00:55
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Dnia Wed, 16 Jul 2014 14:55:32 +0200, Maciek "Babcia" Dobosz
    >
    > Prze*. I data, i trasa...

    Daty nie wybieram. Darowanemu koniowi w postaci tygodnia darmowych
    wczasów - nawet nad Bałtykiem - nie zagląda się w zęby. ;-)
    poza tym ja nie muszę jechać na początek/koniec "długiego" weekendu gdy
    wszyscy wala nad morze i z powrotem. Moge sobie pojechać w jego środku
    albo w ogóle nocą.

    Co do trasy - to też nie taka straszna. Parę razy latem robiłem odcinki
    Koszalin-Władysławowo-Hel i mniej więcej wiem czego się na 6-tce
    spodziewać. Obwodnice i 3stadt też trochę znam bo bywam tam 2-3 razy w
    roku.

    Natomiast zastanawiam się czy nie jechać 6-tką tylko bardziej na
    południe lokalnymi trasami. Np. z przerwą na zbieranie grzybów koło
    Drawska Pomorskiego. Zastanawiam się czy np. nie lecieć
    Kartuzy-Kościerzyna-Bytów-Miastko-Szczecinek-Drawsko
    -Łobez-Gryfice.
    Dalej od morza więc powinno być luźnej - a jak napisałem specjalnie
    szybko nei musze jechać.

    > Uwazaj na kamerki w Wejherowie. I i inne gminy tez lubia zarobic na
    > turystach..

    To samo przez się się wie, Kombinacja CB i Yanosika jako podstawowe
    wyposażenie. ;-)

    Zdrówko

  • 4. Data: 2014-07-17 09:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Uwazaj na kamerki w Wejherowie. I i inne gminy tez lubia zarobic na
    > turystach..

    Jak tam ostatnio jechałem (a o kamerkach nei wiedziałem) to i tak nie było
    szansy przekroczenia predkosci sredniej na odcinku.
    Zielona fala jest tam tak ustawiona, ze stoi się *dosłownie* na kazdym
    skrzyzowaniu.

  • 5. Data: 2014-07-17 10:43:53
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-07-16, o godz. 19:00:55
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Uwazaj na kamerki w Wejherowie.

    Jeszcze co do Wejherowa i okolic: GWE/GPU/GKA co prawda spotykam
    rzadko ale mam częste doświadczenie z LLU wiec się nie boję tamtych
    terenów. ;-)

    Zdrówko

  • 6. Data: 2014-07-17 12:37:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 17 Jul 2014 07:00:22 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
> [...]
    > szansy przekroczenia predkosci sredniej na odcinku.
    > Zielona fala jest tam tak ustawiona, ze stoi się *dosłownie* na kazdym

    Ale one nie sa na srednia.
    One sa np na tych co uwazaja ze jeszcze zdaza przemknac na poznym
    zoltym :-)

    J.

  • 7. Data: 2014-07-17 13:16:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 17 Jul 2014 10:43:53 +0200, Maciek "Babcia" Dobosz

    > Jeszcze co do Wejherowa i okolic: GWE/GPU/GKA co prawda spotykam
    > rzadko ale mam częste doświadczenie z LLU wiec się nie boję tamtych
    > terenów. ;-)

    Tam sie nawet miejscowi boja, ale Ty nie :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=P215C5O2ub0

    J.

  • 8. Data: 2014-07-17 13:36:19
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" napisał w wiadomości grup
    ion...

[...]

    --------
    Za Karlinem dalej 6 do Płotów a tam skręć na pierwszych światłach na
    Golczewo i dalej na Świnoujście. Na początku droga taka sobie ale po chwili
    jest ok. Ruch mniejszy niż na 6 i mniej kilometrów wychodzi. Przy dobrym
    wietrze (+10km/h) trasa Karlino - Międzyzdroje wychodzi w ok 1,5h

  • 9. Data: 2014-07-17 14:33:54
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-07-17, o godz. 13:16:14
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Dnia Thu, 17 Jul 2014 10:43:53 +0200, Maciek "Babcia" Dobosz

    > Tam sie nawet miejscowi boja, ale Ty nie :-)

    A tam... "Patrza w lusterka - LLU są wszędzie". Bardziej chodziło mi o
    kierowców a nie o kamery. ;-)

    Zdrówko

  • 10. Data: 2014-07-17 16:00:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale one nie sa na srednia.
    > One sa np na tych co uwazaja ze jeszcze zdaza przemknac na poznym
    > zoltym :-)

    A, miejscowi mówili mi ze na srednia, moze tez nie wiedza.
    Ale to wyjasna sposób ustawienia zielonej fali... kurestwo...