  • 1. Data: 2023-06-13 12:18:09
    Temat: Replikator portów/stacja dokująca USB C
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Hello!

    Rozpracowuję temat podłączenia laptopa (HP Pavilion 15-eh1144nw) do
    monitora i innych peryferiów za pomocą replikatora portów. Znalazłem już
    kilka ciekawych modeli, które w dużym stopniu spełniają moje oczekiwania
    (kilka portów USB, HDMI, GB LAN), ale nie znalazłem żadnego, który
    pozwalał by odpalić laptopa z zamkniętą pokrywą - znaczy z przyciskiem
    zasilania na replikatorze.
    Czy możecie coś zaproponować - coś co będzie kompatybilne z różnymi
    laptopami a przynajmniej z tym konkretnym?

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 2. Data: 2023-06-13 12:45:50
    Temat: Re: Replikator portów/stacja dokująca USB C
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 13/06/2023 12:18, Mirek Ptak wrote:
    > pozwalał by odpalić laptopa z zamkniętą pokrywą - znaczy z przyciskiem
    > zasilania na replikatorze.

    HP Thunderbolt Dock G2

    http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c06143904.pdf

    > Czy możecie coś zaproponować - coś co będzie kompatybilne z różnymi
    > laptopami a przynajmniej z tym konkretnym?

    Musisz niestety to sam sprawdzić. Ja tylko podrzucam coś, co widziałem u
    znajomego. U niego wciśnięcie przycisku na stacji powodowało
    uruchomnienie lub wybudzenie sprzętu z zamkniętą klapą (jakiś HP).

  • 3. Data: 2023-06-13 13:18:12
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 13.06.2023 o 12:45, heby pisze:

> [...]
    > znajomego. U niego wciśnięcie przycisku na stacji powodowało
    > uruchomnienie lub wybudzenie sprzętu z zamkniętą klapą (jakiś HP).

    W opcjach zasilania:
    po zamknięciu pokrywy ustawić-Nie rób nic (tzn.zostaje tak jak było
    przed zamknięciem pokrywy, tzn.laptop dalej działa)

    Nie praktykowałam tego co chce Mirek Ptak, ale myślę, że to powinno działać.

    --
    animka

  • 4. Data: 2023-06-15 07:46:09
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    > HP Thunderbolt Dock G2
    >
    > http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c06143904.pdf

    Dzięki - przyglądałem się wcześniej tej stacji mimo, że jest poza
    budżetem jaki chciałem na to przeznaczyć. Odrzuciłem ją jednak bo ma
    dedykowany kabel USB C z bolcem zasilania, który myślałem, że by nie
    pasował do przedmiotowego laptopa. Teraz jednak widzę, że robiłem to
    nieuważnie bo wtyczki są rozłączne... :(

    Po drodze się poddałem - kupiłem na próbę (jeszcze w drodze) I-tec USB-C
    Metal Nano Dock i będę (jak zadziała) jakoś to upychał na biurku młodej,
    żeby jej pokrywa laptopa nie zasłaniała monitora.

    Pozdrawiam - Mirek

  • 5. Data: 2023-06-15 08:37:04
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 15/06/2023 07:46, Mirek Ptak wrote:
    > jakoś to upychał na biurku młodej,
    > żeby jej pokrywa laptopa nie zasłaniała monitora.

    Wieksze biurko może być tańsze ;)

  • 6. Data: 2023-07-19 10:22:13
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Poszukaj używanej.