  • 1. Data: 2017-07-07 10:22:56
    Temat: Roaming - pytanie
    Od: malyd77 <m...@g...com>

    Witam

    Mam pytanie. Mam babcię która jest w Niemczech i potrzebuję stałego kontaktu z nią.
    Czy po ostatnich zmianach następujące rozwiązanie będzie miało sens.

    1. Kupuję telefon z kartą np z Play. Uruchamiam taryfę no limit
    2. Zawożę telefon do Niemiec
    3. Dzwoniąc z Polski na ten numer nic nie płacę, dzwoniąc z tego numeru w Niemczech
    na polskie komórki też nic nie płacę.?
    4. A jak wygląda dzwonienie z tego numeru w Niemczech na telefony komórkowe w
    Niemczech.? Też jest gratis czy coś się będzie płacić.?

    Nie potrzebuję internetu, SMS-ów i MMS-ów tylko rozmowy.
    Dzięki za każdą informację

  • 2. Data: 2017-07-07 19:55:56
    Temat: Re: Roaming - pytanie
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-07-07 10:22, malyd77 wrote:
    > 3. Dzwoniąc z Polski na ten numer nic nie płacę,
    placisz

    dzwoniąc z tego numeru w Niemczech na polskie komórki też nic nie płacę.?

    tez placisz

    > 4. A jak wygląda dzwonienie z tego numeru w Niemczech na telefony komórkowe w
    Niemczech.? Też jest gratis czy coś się będzie płacić.?

    i tu tez placisz

    > Nie potrzebuję internetu, SMS-ów i MMS-ów tylko rozmowy.
    > Dzięki za każdą informację

    zaden z pakietow no limit nie zawiera roamingu miedzynarodowego

  • 3. Data: 2017-07-08 14:00:05
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 07.07.2017 o 19:55, m4rkiz pisze:
    > placisz

    Dlaczego tak uważasz?

    --
    Czarek

  • 4. Data: 2017-07-08 20:52:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-07 o 19:55, m4rkiz pisze:

    > zaden z pakietow no limit nie zawiera roamingu miedzynarodowego

    Doczytaj, bo nie znasz ofert.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2017-07-08 20:52:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-08 o 14:00, Czarek pisze:

    > Dlaczego tak uważasz?

    Bo się nie zna.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2017-07-08 20:54:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-07 o 10:22, malyd77 pisze:
> [...]
    > 2. Zawożę telefon do Niemiec
    > 3. Dzwoniąc z Polski na ten numer nic nie płacę

    To już zależy od taryfy tego, kto dzwoni.

    > , dzwoniąc z tego numeru w Niemczech na polskie komórki też nic nie płacę.?

    Jak masz bezpłatne połączenia w ramach taryfy nolimit, ot nie płacisz
    nic dodatkowo.

    > 4. A jak wygląda dzwonienie z tego numeru w Niemczech na telefony komórkowe w
    Niemczech.? Też jest gratis czy coś się będzie płacić.?

    Tak samo jak na dzwonienie na numery w Polsce - w ramach nolimitów.

    Pamiętaj, że co jakieś 2 miesiące będzie trzeba numer zmieniać na nowy.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2017-07-08 22:32:50
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 08.07.2017 o 20:52, Liwiusz pisze:

    > Bo się nie zna.

    Z tym się zgodzę.

    --
    Czarek

  • 8. Data: 2017-07-09 19:21:01
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-07-08 14:00, Czarek wrote:

    > Dlaczego tak uważasz?

    bo niedawno czytalem cos takiego:

    http://thinkapple.pl/2017/05/12/play-roaming-ceny-20
    17/

    Osoby posiadające taryfę no limit dostaną co roku pulę minut,
    SMSów/MMSów i danych do wykorzystania w roamingu. Wielkość puli
    określona jest w cenniku dla każdej taryfy. Po wykorzystaniu puli,
    opłaty będą wynosiły:

    połączenia wychodzące: 16 groszy za minutę;
    połączenia przychodzące: 5 groszy za minutę;

  • 9. Data: 2017-07-09 19:56:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-09 o 19:21, m4rkiz pisze:

> [...]
    > opłaty będą wynosiły:
    >
    > połączenia wychodzące: 16 groszy za minutę;
    > połączenia przychodzące: 5 groszy za minutę;

    Swoją wiedzę o świecie czerpiesz z już nieaktualnych danych. Światu
    twoja osoba jest w sumie obojętna, ale z łaski swojej, mógłbyś pohamować
    swój popęd dydaktyczny, skoro się do tego zupełnie nie nadajesz, i nie
    rozsiewać swojej ignorancji na inne osoby.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2017-07-09 20:55:03
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 09.07.2017 o 19:21, m4rkiz pisze:

> [...]
    > opłaty będą wynosiły:
    >
    > połączenia wychodzące: 16 groszy za minutę;
    > połączenia przychodzące: 5 groszy za minutę;

    Może zacznij od poznania definicji roamingu.

    Osoby posiadającej numer polskiego operatora, będącej w Polsce,
    wykonującej połączenie na polski numer polskiego operatora, z którym ma
    połączenia bezpłatne, *nie interesuje* gdzie w danej chwili przebywa ten
    numer (czy jest w kraju, czy za granicą)

    PS. nie znam szczegółów taryfy "No limit" domyślam się, że w niej są
    bezpłatne połączenia na numery Play.

    --
    Czarek