  • 1. Data: 2017-07-07 13:31:19
    Temat: xiaomi redmi 4x - gdzie sprawdzę wparcie LTE800
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    Noszę się z zamiarem kupna Xiaomi Redmi 4x. Niektóre wersje wspierają
    pasmo LTE800 (B20), inne przeciwnie. Opisy parametrów w necie to
    zazwyczaj kopiuj-wklej i nie zawsze ma to odzwierciedlenie w
    rzeczywistości.

    Czy informacja o wspieranych pasmach LTE jest gdzieś umieszczona w
    instrukcji/na opakowaniu konkretnego egzemplarza? Gdzie tego szukać?

    JaceK

  • 2. Data: 2017-07-07 17:18:52
    Temat: Re: xiaomi redmi 4x - gdzie sprawdzę wparcie LTE800
    Od: on <o...@o...no>

    Trzeba zwracać uwagę na numer modelu. Podany jest na pudełku i na
    naklejce na telefonie.

    Nie mam danych dla 4x, ale dla przykładu Redmi Note 4 na pudełku ma
    czerwony pasek z napisem Global i numer modelu 2016102. Tylko ten model
    (z końcówką 102) jest w wersji sprzętowej "global", czyli z pasmami
    europejskimi.

    Wiele osób utożsamia wersję oprogramowania "Global ROM" (czyli z
    aplikacjami Googla zamiast ich chińskich odpowiedników i większą ilością
    języków menu do wyboru) z wersją sprzętową "global", czyli obsługującą
    pasma europejskie.

  • 3. Data: 2017-07-07 22:49:56
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 07.07.2017 17:18, on wrote:
> [...]
    > czerwony pasek z napisem Global i numer modelu 2016102. Tylko ten model
    > (z końcówką 102) jest w wersji sprzętowej "global", czyli z pasmami

    Dzięki z odpowiedź. Na tym przykładowym zdjęciu pudełka i tyłu telefonu
    z naklejkami:

    https://3.allegroimg.com/original/01c2e4/847f41dc456
    89094d8670d8ec183
    http://ekoplex.pl/vredmi4x32gold.jpg

    Który to będzie numer? I gdzie go można "zdekodować" aby poznać
    obsługiwane przez smartfon pasma LTE?

    JaceK

  • 4. Data: 2017-07-08 10:03:40
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 7 Jul 2017 22:49:56 +0200, JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el> wrote:

    >Który to będzie numer? I gdzie go można "zdekodować" aby poznać
    >obsługiwane przez smartfon pasma LTE?

    Czy to LTE800 jest tak bardzo ważne? Bo moja małżonka ma Xiaomi
    teoretycznie* bez LTE800 i jakoś nie ma problemów z zasięgiem w tej
    technologii.

    * teoretycznie, bo w sumie to nie wiem. Na Aliexpress pasma B20 nie
    było wymienionego w specyfikacji.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2017-07-08 13:36:51
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu piątek, 7 lipca 2017 13:31:24 UTC+2 użytkownik JaceK napisał:
> [...]
    >
    > Czy informacja o wspieranych pasmach LTE jest gdzieś umieszczona w
    > instrukcji/na opakowaniu konkretnego egzemplarza? Gdzie tego szukać?

    Tu masz pewniaka

    http://www.geekbuying.com/item/Global-Version-XIAOMI
    -Redmi-4X-3GB-32GB-Smartphone-Black-381738.html

  • 6. Data: 2017-07-08 14:19:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 08 Jul 2017 10:03:40 +0200, w
    <2...@4...com>, j...@i...pl napisał(-a):

> [...]
    > technologii.
    >
    > * teoretycznie, bo w sumie to nie wiem. Na Aliexpress pasma B20 nie

    Będzie miała problem poza miastem (z LTE).
    Ważne jest dla tego kto korzysta. Dla "normalnych" aplikacji 3G wystarcza, ale
    dla powiadomień to i Edge albo i lejek.

  • 7. Data: 2017-07-09 18:13:50
    Od: on <o...@o...no>

    Przyjrzałem się 4x i wygląda na to, że moja recepta z numerem modelu w
    jego przypadku nie działa (sprawdziła się przy zakupach Redmi 2 i Redmi
    Note 4).

    Na forum miui piszą, że wersja global 4x ma czerwony pasek z napisem
    Globa Version na pudełku oraz znak CE na pudełku, telefonie i
    instrukcji. (Powinien być też europejski zasilacz.)
    Opisy i fotki tu: http://en.miui.com/thread-549479-2-1.html

    Na ile to wystarczy by kupić właściwy model, trudno powiedzieć bez
    "pomacania". Swoje fony kupowałem w miejscu, gdzie mogłem dotknąć i
    porównać różne wersje, dzięki temu wiem jakie są różnice.
    Nie wpadłem na to by z ciekawości rzucić okiem na 4x ;)