  • 11. Data: 2011-09-21 20:15:54
    Temat: Re: Robótki na drutach pokojowych -- analogowa TV
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma.wcale> napisał w wiadomości
    news:j5c7gp$sbp$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak się ma wpłata zaliczki 20tego do godziny pracy urzędu do godziny 18 ?
    > Przecież przelew to i za minutę północ możesz zrobić ...

    Ja mogę, Ty możesz, ale mogą być tacy co nie mogą (np. bo im komornik na
    koncie siedzi).
    A z braku prowizji wolą wpłacić w urzędzie, niż na poczcie.

  • 12. Data: 2011-09-21 21:11:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Cavallino" j5dglr$ejc$...@n...onet.pl

    > Ja mogę, Ty możesz, ale mogą być tacy co nie mogą
    > (np. bo im komornik na koncie siedzi). A z braku
    > prowizji wolą wpłacić w urzędzie, niż na poczcie.

    I urząd przyjmie taką wpłatę? Porażające...
    Jakby nie patrzeć -- Kaczyński w ogóle nie ma konta bankowego.
    Ja bym zabronił rozliczania gotówkowego -- poza wyjątkowymi
    operacjami na drobne kwoty.

    -=-

    Może jednak ktoś powie coś o antenach?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2011-09-23 08:34:09
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 20 Sep 2011 16:31:27 +0200, a...@p...pl wrote:

    >On Tue, 20 Sep 2011 16:13:17 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >20 to dla mnie rozliczenie podatkow, wiec "pierdolami" nie ma czasu
    >sie zajmowac. A zeby napisac konkret, to trzeba sie napisac. TV
    >cyfrowa naziemna jest latwiejsza.

    ale zescie sie napisali na temat PITow. Chodzilo generalnie o samo
    rozliczenie/wyliczenie ile ew. trzeba oddac haraczu na biedne panstwo.
    Natomiast nic na temat TV i ew. anteny.

    --
    ThinkXtra

  • 14. Data: 2011-09-23 14:14:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <a...@p...pl> v...@4...com

    > Natomiast nic na temat TV i ew. anteny.

    Dokładnie -- a śnieży jak zimą... ;)

    Nawet nie ma informacji -- ważna data zlecenia przelewu czy data
    dotarcia pieniędzy do US? Choć z innej strony -- ZTCW USy nie
    rozciągają członków tym podatnikom, którzy spóźnią się z zapłatą
    podatku. [pewnie dlatego, że USy mają świadomość tego, iż po
    rozciągnięciu członków może spaść wydajność pracy podatników
    i podatki mogą być niższe...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'