  • 1. Data: 2011-09-18 10:42:40
    Temat: tuner dvb-t z hdd
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    czy na polskim rynku sa jakies tunery dvb-t mpeg-4 (+fonia AC-3 EAC-3)
    z wbudowanym juz dyskiem (lub mozliwoscia wlozenia takiego dysku) w
    cele uzytkowania jako nagrywarki programow tv.

    Wiem, ze sa tunery, gdzie dysk mozna podlaczyc po USB (na zewnatrz),
    ale to taka proteza.

    Zalozenia:

    1. nagrania dokonuje sie na wew. dysk (ew. przenoszenie na dysk/pen
    zewnetrzny - aby np. przerobic na PC i nagrac plytke).

    2. nagrywanie z palca lub z epg

    3. jezeli juz nie bedzie dysku wew. to czy dysk zewnetrzny bedzie sie
    wygaszal, jak nie bedzie potrzeby?

    4. no i cena z dyskiem <= 500 zl.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-09-18 10:56:37
    Temat: Re: tuner dvb-t z hdd
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
    > 1. nagrania dokonuje sie na wew. dysk (ew. przenoszenie na dysk/pen
    > zewnetrzny - aby np. przerobic na PC i nagrac plytke).

    Można też skopiować poprzez sieć.

    > 4. no i cena z dyskiem<= 500 zl.

    Nie wiem czy zmieścisz się w tym budżecie jeśli HDD ma być wbudowany, o
    ile się orientuję to tunery z dyskiem są HD co zapewne trochę podnosi
    cenę. Rozważałbym ewentualnie tuner, w którym możesz założyć głowicę
    satelitarną lub naziemną zależnie od potrzeb, np. IPBox, ale tu raczej w
    podanej kwocie się nie zmieścisz. No i soft do IPBoxów serii 55/99xx nie
    jest (jeszcze) idealny.

  • 3. Data: 2011-09-18 12:30:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > z wbudowanym juz dyskiem (lub mozliwoscia wlozenia takiego dysku) w
    > cele uzytkowania jako nagrywarki programow tv.

    Oczywiscie.
    Ale koszt raczej wyklucza sens takiego rozwiazania.

  • 4. Data: 2011-09-18 12:37:57
    Od: Mailkontent <m...@o...pl>

    W dniu 2011-09-18 12:42, a...@p...pl pisze:
> [...]
    >
    > 2. nagrywanie z palca lub z epg
    >
    > 3. jezeli juz nie bedzie dysku wew. to czy dysk zewnetrzny bedzie sie

    Na Allegro Emtec S800H z dyskiem 2TB można kupić za 450zł.

    --
    wq

  • 5. Data: 2011-09-18 13:13:00
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 18 Sep 2011 14:37:57 +0200, Mailkontent <m...@o...pl>
    wrote:

    >Emtec S800H

    a nagra z dvb-t mpeg-4 ??

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2011-09-18 13:23:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > a nagra z dvb-t mpeg-4 ??

    Ale z satelity juz nie.

  • 7. Data: 2011-09-18 15:08:00
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Ale z satelity juz nie.

    Wątkotwórca nie wspominał o satelicie.

  • 8. Data: 2011-09-18 16:21:02
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 18 Sep 2011 15:23:32 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Ale z satelity juz nie.

    jakby tak stawiac wymagania, to wyjdzie na to, ze albo cos w stylu
    Dreamboxa albo IPBoxa.....gdzie wymienne glowice.

    Mysle, ze poki co, to pod dvb-t (NTC) wystarczylby, bo mam zamiar to
    kupic sobie albo rodzicom i sluzyloby to do rejestracji programow z
    podstawowych kanalow (sa lub beda dostepne w NTC).

    Chociaz taka Sonde z TVP Historia tez bym to sobie nagral (:-).

    Wg mnie najlepiej aby dysk byl w srodku i wystarczyloby aby przerzucic
    nagranie na zew. nosnik (pen/hdd). Wystarczyloby to mnie i rodzicom.
    Ja ew. moglbym dorzucic pare innych wymagan, ale to znowu cena.

    Jedyne co mnie jeszcze nurtuje: np. nagrywanie na TVN, gdy sa dostepne
    dodatkowe sciezki dzwiekowe np. oryginalna +/- napisy. Czy takie
    nagranie to zrzuca wszystko i w trakcie odtwarzania moglbym to sobie
    wybrac????

    --
    ThinkXtra

  • 9. Data: 2011-09-18 16:40:34
    Od: Rico <d...@n...aon.at>

> [...]
    > cele uzytkowania jako nagrywarki programow tv.
    >
    > Wiem, ze sa tunery, gdzie dysk mozna podlaczyc po USB (na zewnatrz),

    Nie bardzo rozumiem to z ta proteza, zobaczysz jak szybko Ci się znudzi
    to przegrywanie na pena (jeśli w ogóle możliwe) lub po sieci i ile to
    trwa. A z pena i tak musisz do PC. I to tez trwa. A tak kupujesz dysk
    2.5", podłączasz krótkim kabelkiem do tunera i jak potrzeba to dysk do
    kieszeni od koszuli i już możesz wychodzić do kumpla. No chyba ze nie
    przegrywasz i nie obrabiasz.
    cu

  • 10. Data: 2011-09-18 16:58:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > jakby tak stawiac wymagania, to wyjdzie na to, ze albo cos w stylu
    > Dreamboxa albo IPBoxa.....

    Cos kolo 1000 zl onegdaj kosztowal tuner combo z hdd, obstawiam ze wiele sie
    to nie zmienilo.

    > Mysle, ze poki co, to pod dvb-t (NTC) wystarczylby, bo mam zamiar to
    > kupic sobie albo rodzicom i sluzyloby to do rejestracji programow z
    > podstawowych kanalow (sa lub beda dostepne w NTC).

    A dvb-t w tv nie maja, ani zadnej innej platformy sat., wzglednie neostrady?