  • 11. Data: 2018-09-10 08:05:13
    Temat: Re: Roland TR-808
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2018-09-08 o 19:21, Uzytkownik pisze:

    > Akai, Korg

    > Nie miałem okazji na Elwro.
    > Grywałem na Unitra-Eltra B1, B2, B11, Estrada 207

    > Tak, końcówka.

    BTW
    obserwuję czasem na YT kanał Adama Staniszewskiego, człowiek sam
    konstruuje syntezatory, gra covery i komponuje pomimo trudności z dłońmi
    https://www.youtube.com/watch?v=TklUecLNzO0

    Fontanna radości Bilińskiego na tym instrumencie rozwala, zwłaszcza solówki
    https://www.youtube.com/watch?v=jV2xEx20qC8

    kolejny projekt "skrzyneczka" apropos Grzegorza Wodzinowskiego :)
    https://www.youtube.com/watch?v=MMg91Fn2IwU

    i kolejny projekt SYNTHETA 82
    https://www.youtube.com/watch?v=8IYyK9fFScU

    Podziwiam człowieka