  • 1. Data: 2018-09-05 09:12:10
    Temat: absolute maximum floor life
    Od: "Tomasz Bujnowski" <b...@o...pl>

    taka perełka:
    https://ibb.co/c8RCXz

    jak to interpretować, czym to tłumaczyć?

    ---
    Ta wiadomosc e-mail zostala sprawdzona pod katem wirusow przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 2. Data: 2018-09-05 09:47:28
    Temat: Re: absolute maximum floor life
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2018-09-05 o 09:12, Tomasz Bujnowski pisze:
    > taka perełka:
    > https://ibb.co/c8RCXz
    >
    > jak to interpretować, czym to tłumaczyć?

    To chyba czas jaki układ może na powietrzu przed
    zlutowaniem pastą PB-Fre.
    Gdy będziesz lutował cyną z PB układ dłużej
    będzie lutowalny, np. mam w domu układy, które
    leżą po 5 lat i dalej daje się je lutować LC60.

    --
    pzdr, j.r.

  • 3. Data: 2018-09-05 13:01:53
    Od: cezar <c...@t...pl.nospam>

    On 05/09/18 08:12, Tomasz Bujnowski wrote:
    > taka pere?ka:
    > https://ibb.co/c8RCXz
    >
    > jak to interpretowaae, czym to t?umaczyae?

    https://www.jedec.org/standards-documents/dictionary
    /terms/floor-life