  • 11. Data: 2014-12-12 21:32:51
    Temat: Re: Ropa dalej tanieje
    Od: K <...@...c>

    On 11/12/2014 22:09, k...@g...com wrote:

    > Jak się nie wie to myślenie może zmylić. Dobrze że Ty wiesz co jest w umowach i nam
    to przekazałeś. To dobrze że zależy od aktualnej ceny giełdowej bo w takiej sytuacji
    na stacjach ceny paliw jeszcze trochę spadną. Mnie, klientowi stacji paliw obniżka
    cen podoba się bez względu na powody z jakich ceny spadają.

    tobie myslenie raczej nie grozi. za kazdym razem sprawiasz wrazenie debila.

  • 12. Data: 2014-12-12 22:26:25
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 12 grudnia 2014 21:32:44 UTC+1 użytkownik K napisał:

> [...]
    obniżka cen podoba się bez względu na powody z jakich ceny spadają.

    > tobie myslenie raczej nie grozi. za kazdym razem sprawiasz wrazenie debila.

    Fajnie chuju osrany zmieniać ksywkę? Normalnie to bułkę przez bibułkę a po cichu to
    chuja całą gębą. Dobra ksywka K. K to od kurwy?.

  • 13. Data: 2014-12-12 22:29:46
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 11 grudnia 2014 15:31:37 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:
    > Dzisiaj juz spadła do 64$, a na stacji za Pb95 4.45zł. Ciekawe ile jeszcze
    > pociągnie w dół ? Nie mam nic przeciwko, żeby Putin dalej sie izolował, a
    > znając jego będzie twardy :)

    Dzisiaj w USA przez chwilę była na poziomie 58 z ogonkiem teraz w Londynie jest po
    61,50.