  • 1. Data: 2016-01-04 02:24:29
    Temat: Rosjanie zakładają swetry
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    -17.5st puste ulice jupi :)

    fpisujcie miasta

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 2. Data: 2016-01-04 05:25:46
    Od: b...@g...com

    Wczoraj rano jak odpaliłem swojego diesla (-15) połowa sąsiadów na parkingu klaskała,
    druga leciała z kablami...
    Nowy aku 430 zeta, mina kolesi bezcenna.

  • 3. Data: 2016-01-04 17:00:34
    Temat: Re: Rosjanie zakładają swetry
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2016-01-04 o 05:25, b...@g...com pisze:
    > Wczoraj rano jak odpaliłem swojego diesla (-15) połowa sąsiadów na parkingu
    klaskała, druga leciała z kablami...
    > Nowy aku 430 zeta, mina kolesi bezcenna.

    Moje dizle wczoraj odpoczywały. I przedwczoraj.
    Tego, że dzisiaj pojechały nie uważam za nic niezwykłego :)

  • 4. Data: 2016-01-04 17:22:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Scobowski" napisał w wiadomości grup

    >Moje dizle wczoraj odpoczywały. I przedwczoraj.
    >Tego, że dzisiaj pojechały nie uważam za nic niezwykłego :)

    U mnie bylo -10 do -13, i to faktycznie nie jest nic dziwnego, lekki
    mrozik.

    Ale bywalo i -20 i tez pracowaly - nie bardzo wiem czy dzieki
    podgrzewaczowi paliwa w mondeo, czy dodatku przeciwmrozowemu, czy
    wysokiej jakosci paliw Orlen, ktory produkuje
    - olej napędowy Ekodiesel ULTRA gatunek B o CFPP nie wyższej niż 0 oC,
    - olej napędowy Ekodiesel ULTRA gatunek D o CFPP nie wyższej niż -10
    oC,
    - olej napędowy Ekodiesel ULTRA gatunek F o CFPP nie wyższej niż -20
    oC,
    - olej napędowy Ekodiesel ULTRA klasy 2 o CFPP nie wyższej niż -32 oC
    i temperaturze mętnienia nie wyższej niż -22 oC.

    I o ile wiem, to u nas raczej F mozna zatankowac, gdyz
    "gatunek F dla klimatu umiarkowanego lub klasa 2 dla klimatu
    arktycznego lub surowego klimatu zimowego - w okresie zimowym - od 16
    listopada do końca lutego"

    ponizej -20 w mojej okolicy to raczej nie ma, ale w Suwalkach moga
    miec inne zdanie :-)

    J.

  • 5. Data: 2016-01-04 17:30:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** b...@g...com pisze tak:

    > Wczoraj rano jak odpaliłem swojego diesla (-15) połowa sąsiadów na
    > parkingu klaskała, druga leciała z kablami... Nowy aku 430 zeta,
    > mina kolesi bezcenna.

    Na moim parkingu nawet nie próbowali. Wzięli urlopy albo przyjeżdzał
    garażowany znajomek inż. Karwowski po baby z biura.

    Podszedłem do Ducato mk2 z akku 44Ah i nie zapalił. Kichał prychał i
    dupeczka. Pojechałem po 100Ah i dopiero wtedy zaskoczył. Stał od 31 nie
    jeżdzony.

    W Dacii Duster 2014r "zamarzła" instalacja gazowa cokolwiek to znaczy.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 6. Data: 2016-01-04 17:40:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...
    >Na moim parkingu nawet nie próbowali. Wzięli urlopy albo przyjeżdzał
    >garażowany znajomek inż. Karwowski po baby z biura.

    Ale temperatura jaka byla ?

> [...]
    >nie
    >jeżdzony.
    >W Dacii Duster 2014r "zamarzła" instalacja gazowa cokolwiek to

    Ale co znaczy ? Przeciez odpalanie powinno byc na benzynie, a po
    rozgrzaniu silnika przeskok na gaz.
    W parowniku juz cieplo, ale jeszcze potrzebne cisnienie w zbiorniku,
    jak letnia mieszanka z duza iloscia butanu, a w zbiorniku -20, to moze
    byc problem ... ale przeciez nie z praca na benzynie ...

    J.

  • 7. Data: 2016-01-04 18:01:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Ale temperatura jaka byla ?

    -15st

> [...]
    > zbiorniku, jak letnia mieszanka z duza iloscia butanu, a w
    > zbiorniku -20, to moze byc problem ... ale przeciez nie z praca na

    Nie wiem. Nie mam pojęcia o gazie. Pewnie tu się dowiem. Ten Duster ma
    zdaje się fabryczny gaz a odmówił współpracy. Nie daje się jeździć na
    gazie. Chyba nie przełącza się. Powiedziałem tylko acha i uciekłem
    szybko bo rozwiązuje problemy elektryczne a nie gazowe.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 8. Data: 2016-01-04 18:07:53
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-01-04 o 05:25, b...@g...com pisze:
    > Wczoraj rano jak odpaliłem swojego diesla (-15) połowa sąsiadów na parkingu
    klaskała, druga leciała z kablami...
    > Nowy aku 430 zeta, mina kolesi bezcenna.

    Kurde, to co to za diesle sąsiedzi mają ;)
    Ja moją byłą Alfę Romeo 2.4JTD odpaliłem za pierwszym razem przy -26
    stopniach (parę lat temu to było, ropa z Auchan). Fakt że chyba najpierw
    były 3 gary, potem się czwarty włączył a po chwili piąty :)
    A siakieś stare benzyny sąsiadów nie mogły odpalić.

    Zdrówko

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2016-01-04 18:25:24
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04.01.2016 o 17:40, J.F. pisze:

    > Ale co znaczy ? Przeciez odpalanie powinno byc na benzynie, a po
    > rozgrzaniu silnika przeskok na gaz.
    > W parowniku juz cieplo,

    Zależy jak dobrany.
    Zdarzyło mi się kiedyś przy -20, że Megane przełączyło się na gaz po 25
    km.....

  • 10. Data: 2016-01-04 19:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik b...@g...com ...

    > Wczoraj rano jak odpaliłem swojego diesla (-15) połowa sąsiadów na
    > parkingu klaskała, druga leciała z kablami... Nowy aku 430 zeta, mina
    > kolesi bezcenna.

    Chyba nie rozumiem tego posta...
    Rozumiem jakby było 35 ale 15?