  • 1. Data: 2016-01-01 19:47:39
    Temat: piszczace wycieraczki
    Od: "Krzychu" <v...@w...pl>

    Witam!

    Strasznie piszczy mi przednia wycieraczka od strony kierowcy.
    Wymieniałem pióra, jednak bez większego efektu.
    Podobno wystarczy wygiąć ramię w pewną stronę i problem zniknie.
    Pytanie tylko w którą stronę wygiąć?
    Czy wygiąć tak aby siła docisku do szyby była mniejsza/większa?
    Czy wygiąć tak by zmienić kąt pod jakim wycieraczka przylega do szyby?

    Wycieraczki w technologii płaskiego pióra.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2016-01-01 19:54:55
    Temat: Re: piszczace wycieraczki
    Od: <7...@4...195455.invalid> (Tom N)

    Krzychu w

    > Witam!

    > Strasznie piszczy mi przednia wycieraczka od strony kierowcy.
    > Wymieniałem pióra, jednak bez większego efektu.

    Może to pisklę piszczy...

    > Podobno wystarczy wygiąć ramię w pewną stronę i problem zniknie.
    > Pytanie tylko w którą stronę wygiąć?

    Wyginaj śmiało ciało...

    [1]

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2016-01-01 21:25:26
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 01.01.2016 o 19:47, Krzychu pisze:
    > Witam!
    >
    > Strasznie piszczy mi przednia wycieraczka od strony kierowcy.

    Wyrzuć, kup nową.

    > Wymieniałem pióra, jednak bez większego efektu.

    Może za tanie próbujesz?

  • 4. Data: 2016-01-01 21:57:30
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=PHTjwpC44zo

    --
    Yogi(n)

  • 5. Data: 2016-01-02 00:57:22
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > https://www.youtube.com/watch?v=PHTjwpC44zo

    Już nie skacze, ale piszczy dalej. Krzychowi tylko piszczy :)

  • 6. Data: 2016-01-02 11:00:36
    Od: "Krzychu" <v...@w...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > https://www.youtube.com/watch?v=PHTjwpC44zo

    Dzięki za konkretną odpowiedź, pomogło.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2016-01-03 11:52:39
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-01 o 21:57, Yogi(n) pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=PHTjwpC44zo
    A masz rozwiązanie do Forda Escorta, bo nie mam Mini Coopera? ;-)

    Maciek

  • 8. Data: 2016-01-03 12:01:48
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > A masz rozwiązanie do Forda Escorta, bo nie mam Mini Coopera? ;-)

    To oczywiste: sprzedaj escorta, kup coopera. Problem rozwiązany.

    --
    Yogi(n)