  • 1. Data: 2009-05-22 18:05:16
    Temat: Router a rozmowy telefoniczne gg
    Od: Lewy <l...@g...com>

    Panowie, powiedzcie mi,bo mam problem juz od dwóch miesiecy.
    Mianowicie, przy polaczeniu sie z internetem za pomoca routera NIE
    MOGE wykonywac rozmów telefonicznych. Jesli sie podłączę jako modem,
    to nie ma problemu, tylko na routerze nie idzie. Ustawiłem na swoje ip
    ( 192.168.2.2 ) DMZ, czyli powinien przekierowac wszystkie porty, i
    nie powinno byc problemu. A jednak... czy ktos mial podobny problem, i
    wie może jak go rozwiązac? Będę wdzięczny

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-22 19:55:16
    Temat: Re: Router a rozmowy telefoniczne gg
    Od: Komuch <komuch@{NOSPAM}gmail.com>

    Lewy pisze:
> [...]
    > nie powinno byc problemu. A jednak... czy ktos mial podobny problem, i
    > wie może jak go rozwiązac? Będę wdzięczny

    NTG, to nie jest problem polskiego internetu!