  • 11. Data: 2010-06-22 23:02:17
    Temat: Re: Rozladowany aku, co zrobic ?
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-06-22 22:42, Adam Adamaszek pisze:

    > Mozesz wyjasnic, dlaczego niewskazane?
    Bo może przeskoczyć ząbek i zrobić kuku?
    --
    MZ

  • 12. Data: 2010-06-22 23:30:01
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    MZ pisze:

    > Bo może przeskoczyć ząbek i zrobić kuku?

    Kroi się kolejna dyskusja o tym, czy pasek napędzany wałem napędzanym kołami
    doznaje większych naprężeń, niż pasek napędzany wałem napędzanym tłokiem?

  • 13. Data: 2010-06-23 14:00:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MZ pisze:

    > Zdecydowanie NIE ładować go alternatorem. W tym stanie to
    > nieekonomiczne, nieekologiczne i niehumanitarne jeśli masz sąsiadów.

    I zdaje się także nielegalne ;)

  • 14. Data: 2010-06-28 14:33:19
    Od: gont <g...@d...plusnet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > I zdaje się także nielegalne ;)

    Wybranie się w dłuższą trasę to też naładowanie go alternatorem, ale
    chyba jeszcze nie jest nielegalne :)

    --
    gonT
    zaczyna każdego żałować i w końcu nie ma komu w mordę dać.
    (W. Wharton: Ptasiek)<<