  • 1. Data: 2010-06-22 15:27:26
    Temat: ZAWALIDROGA - masz zdjęcie źle parkującego kretyna? Pokaz go, niech się wstydzi!
    Od: Kudłaty Konservateesta <n...@p...com.pl>

    Masz zdjęcie źle parkującego kretyna? Pokaz go, niech się wstydzi!

    http://www.zawalidroga.pl/

    Strona w budowie, ale fotki można dodawać

    --
    Kudłaty Konservateesta
    n...@p...com.pl

  • 2. Data: 2010-06-22 15:30:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    Kudłaty Konservateesta wrote:

    > Masz zdjęcie źle parkującego kretyna? Pokaz go, niech się wstydzi!
    >
    > http://www.zawalidroga.pl/
    >
    > Strona w budowie, ale fotki można dodawać

    Czyżby "alternatywna wikipedia" stworzona po to, by poinformować świat o
    prawdziwym miejscu urodzenia Hanny Gronkiewicz-Waltz nie wypaliła?

  • 3. Data: 2010-06-22 15:31:48
    Od: Kudłaty Konservateesta <n...@p...com.pl>

    W dniu 2010-06-22 15:30, to pisze:
    > żby "alternatywna wikipedia" stworzona po to, by poinformować świat o
    > prawdziwym miejscu urodzenia Hanny Gronkiewicz-Waltz nie wypaliła?

    Mam różne pomysły i staram się je wprowadzać w życie :P To pomysł
    apolityczny, wiec może ma większe szanse na sukces :)

    --
    Kudłaty Konservateesta
    n...@p...com.pl

    http://www.alternatywnawiki.pl/

  • 4. Data: 2010-06-22 15:37:14
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Kudłaty Konservateesta" <n...@p...com.pl> wrote in message
    > Masz zdjęcie źle parkującego kretyna? Pokaz go, niech się wstydzi!
    >
    > http://www.zawalidroga.pl/
    >
    > Strona w budowie, ale fotki można dodawać

    Bo kazdy zawalidroga przeglada codziennie takie strony i zawstydzony wiecej
    nie popelni grzechu..

    Juz pare takich bylo, znajdz lepszy sposob na zarobienie na reklamach. :)

    Pozdarwiam
    Kamil

  • 5. Data: 2010-06-22 15:45:16
    Od: Kudłaty Konservateesta <n...@p...com.pl>

    W dniu 2010-06-22 15:37, kamil pisze:

    > Juz pare takich bylo, znajdz lepszy sposob na zarobienie na reklamach. :)

    Ja nie zarabiam na reklamach. Na stronie ich nie ma i nie planuję.

  • 6. Data: 2010-06-22 16:28:42
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-22 15:27, Kudłaty Konservateesta wrote:
    > Masz zdjęcie źle parkującego kretyna? Pokaz go, niech się wstydzi!
    >
    > http://www.zawalidroga.pl/
    >
    > Strona w budowie, ale fotki można dodawać

    pomysł wręcz idiotyczny

  • 7. Data: 2010-06-22 16:43:53
    Od: Kudłaty Konservateesta <n...@p...com.pl>

    W dniu 2010-06-22 16:28, Olek <a...@o...pl> pisze:

    > pomysł wręcz idiotyczny

    Bo...?

    --
    Kudłaty Konservateesta
    n...@p...com.pl

    http://www.zawalidroga.pl/
    PRZEBRAŁA SIĘ MIARKA, GŁOSUJĘ NA JARKA!

  • 8. Data: 2010-06-22 16:51:18
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-22 16:43, Kudłaty Konservateesta wrote:

    > Bo...?

    wybacz ale bieganie z aparatem i fotografowanie kogoś, kto źle
    zaparkował, potem wrzucanie zdjęcia na tą dziwną stronkę i bicie piany
    jest troche upośledzone. Skoro nie widzisz problemu, to nie ma tematu.

  • 9. Data: 2010-06-22 16:52:26
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 22/06/2010 14:27, Kudłaty Konservateesta wrote:
    > Masz zdjęcie źle parkującego kretyna? Pokaz go, niech się wstydzi!

    Zawalidroga to tylko do zle parkujacych planujesz odniesc, czy jakos
    szerzej? Fotki tylko z Polski?

  • 10. Data: 2010-06-22 17:16:26
    Od: Kudłaty Konservateesta <n...@p...com.pl>

    W dniu 2010-06-22 16:52, go! pisze:

    > Zawalidroga to tylko do zle parkujacych planujesz odniesc, czy jakos
    > szerzej? Fotki tylko z Polski?

    Tylko z Polski i tylko źle parkujące, no chyba że masz jakieś inne
    propozycje?