  • 1. Data: 2010-01-14 09:08:10
    Temat: Różne wersje Lumixa ZX1 - jakie różnice?
    Od: "$tipa" <s...@w...pl>

    Ten Lumix ZX1, który mi poradził Irem jest dla mnie ok. Thanks.
    Ale teraz kolejny problem. Ów ZX1 ma wersje: gołą, S, EP, EPR. I z czym
    się je je? W natłoku stron o ZX1 nie znalazłem strony z porównaniem
    różnych wersji. Nawet na panasonic polska nie ma nic o wersjach. Gdzie
    coś znajdę? Bo różnice cenowe między wersjami na skąpcu są zaiste
    powalające.
    $tipa

  • 2. Data: 2010-01-14 09:32:57
    Temat: Re: Różne wersje Lumixa ZX1 - jakie różnice?
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <himmto$p8t$1@news.onet.pl>,
    $tipa nabazgrał:
    > Ten Lumix ZX1, który mi poradził Irem jest dla mnie ok. Thanks.

    LREM!

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Google idzie na wojnę

  • 3. Data: 2010-01-14 09:46:42
    Od: "jkolina" <j...@a...pl>

    > LREM!

    kolorem, kolorem się róznia

    jk

  • 4. Data: 2010-01-14 10:03:57
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    Użytkownik "$tipa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nawet na panasonic polska nie ma nic o wersjach. Gdzie coś znajdę? Bo różnice
    > cenowe między wersjami na skąpcu są zaiste powalające.

    To są nazwy zestawów oferowanych przez sklepy. Te dodatkowe literki są różne w
    różnych sklepach.
    Mogą oznaczać np. kolor, kartę pamięci, etui, akumulator, itp.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 5. Data: 2010-01-14 10:42:40
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > LREM!

    Ten arial kiedys Cie wykonczy... ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu, ktory kiedys wpadl w te sama pulapke ;)

  • 6. Data: 2010-01-14 11:29:40
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <himsjo$cnc$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    Vituniu nabazgrał:

    > Ten arial kiedys Cie wykonczy... ;)

    Da się żyć, trzeba tylko przedsięwziąć pewne środki.
    Na przykład rejestrować również konta irem@* z autorepsopnderem
    dającym pozdrowienia dla analfabetów ;)