  • 1. Data: 2010-01-14 08:07:48
    Temat: optymalny aparat
    Od: "zoor" <ciapka@.wp.pl>

    Witka
    fotografowane obieky to psy latajace po ringu. Dosyc ciemno, lampa blyskowa
    to zło.

    Z czym do tego podejsc?

  • 2. Data: 2010-01-14 08:16:55
    Temat: Re: optymalny aparat
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 14 Jan., 09:07, "zoor" <ciapka@.wp.pl> wrote:
    > Witka
    > fotografowane obieky to  psy latajace po ringu. Dosyc ciemno, lampa blyskowa
    > to zło.
    >
    > Z czym do tego podejsc?

    canon eos 1 d mkiV
    nikon d3
    canon 7d
    canon 50d

    canon 5d mk2 przy uzyciu mozgowia w stopniu wieksym niz w pozostalych
    aparatach ( ze wzgledu na nieco mniejsza szybkostrzelnosc )

  • 3. Data: 2010-01-14 08:20:07
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "zoor" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Witka
    > fotografowane obieky to psy latajace po ringu. Dosyc ciemno, lampa
    > blyskowa to zło.
    > Z czym do tego podejsc?

    Z flinta ;)

    Jakas nowa moda na fotografowanie psow?

  • 4. Data: 2010-01-14 08:35:47
    Od: R <r...@g...com>

    On 14 Sty, 09:20, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:

    > Jakas nowa moda na fotografowanie psow?

    Nowa? myslalem, ze od Erwitta sie to zaczelo :>

  • 5. Data: 2010-01-14 08:46:52
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze zoor:

    > Witka
    > fotografowane obieky to psy latajace po ringu. Dosyc ciemno, lampa blyskowa
    > to zło.
    >

    > Z czym do tego podejsc?

    A może powiedz ile masz na to kasy?

    Nie zwracaj uwagi na odpowiedzi XX YY, napisze cokolwiek byle odpisać jako
    pierwszy.

  • 6. Data: 2010-01-14 08:47:20
    Od: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl>

> [...]

    >anon 5d mk2 przy uzyciu mozgowia w stopniu wieksym niz w pozostalych
    >paratach ( ze wzgledu na nieco mniejsza szybkostrzelnosc )

    oj chyba cos przesadzacie...
    mi do zdjęć psów w ruchu (na zawodach) wystarcza:
    40d, 85/1,8, 70-200/2,8 sigmy...
    to samo wystarcza mi na łapanie w locie samolotów...
    pozdr.
    gr

  • 7. Data: 2010-01-14 08:52:47
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze gr:

    > oj chyba cos przesadzacie...
    > mi do zdjęć psów w ruchu (na zawodach) wystarcza:
    > 40d, 85/1,8, 70-200/2,8 sigmy...

    Ale wiesz komu odpowiadasz?

  • 8. Data: 2010-01-14 09:01:27
    Od: KrzysiekSX <k...@u...gdzies>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Użytkownik "zoor" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Z flinta ;)
    >
    > Jakas nowa moda na fotografowanie psow?

    cóż, dzieciom nie wolno robić zdjęć bo się idzie do paki ... to się szuka innych
    tematów :)

  • 9. Data: 2010-01-14 09:01:45
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 14 Jan., 09:47, "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl> wrote:

> [...]
    > mi do zdjęć psów w ruchu (na zawodach) wystarcza:
    > 40d, 85/1,8, 70-200/2,8 sigmy...
    > to samo wystarcza mi na łapanie w locie samolotów...

    robic mozesz rowniez komorka.

    autor pisze o slabym oswietleniu i nie chcialby uzywac lampy.
    szybko poruszajkace sie obiekt w zlych warunkach oswietleniowych
    jesli ma byc dobrze sfotografowany wymaga duzej matrycy ,
    szybkostrzelnego aparatu i jasnego obiektywu ( is to nie odgrywa
    wiekszej roli)

    jesli padna jakies dane na temat ograniczen finansowych to odpowiedz
    moze byc inna.
    autor pytania jednak n.t. temat milczy tzn nie ogranicza ceny.

  • 10. Data: 2010-01-14 09:04:22
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 14 Jan., 09:52, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:
    > Rzecze gr:

    > Ale wiesz komu odpowiadasz?
    > --
    > Omniscient, omnipotent, omnipresent, without judgment
    >
    > Mateusz Ludwin                             mateuszl [at] gmail [dot] com

    o widze ze znany troll ludwni sie wlczyl w temat

    i ostrzegam przed wypowiedziami tego trolika.
    nie potrafi zrobic zdjecia i nie pokazal ani jednego a zabiera glos w
    sprawie fotografi i techniki.

    ha , ha , ha

    zanmy takich.
    niejednego juz wpakowali w bagno swoimi radami

    uwaga uwaga . nadchodzi troll ludwin.
    temat sie pacyfikuje przez takich typow.