  • 1. Data: 2011-07-14 17:08:30
    Temat: Ruszył MUX2 Kosztowy!
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Witam,
    Dziś ruszył MUX2 z nadajnika Kosztowy. Można odbierać naziemnie w
    "cyfrowej jakości" Polsat, TVN, TVN7, Puls, Puls2, TV6. Ciekawe, kiedy
    ruszy MUX3 z TVP i czy da się odebrać w Gliwicach (MUX2 da się).
    Miłego oglądania!

  • 2. Data: 2011-07-14 18:25:07
    Temat: Re: Ruszył MUX2 Kosztowy!
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-14 19:08, Bartłomiej Zieliński pisze:

> [...]
    > w "cyfrowej jakości" Polsat, TVN, TVN7, Puls, Puls2, TV6.
    > Ciekawe, kiedy ruszy MUX3 z TVP i czy da się odebrać w Gliwicach

    Ruszył również z RTCN Tatarska Góra.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 3. Data: 2011-07-14 19:23:51
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

> [...]
    > "cyfrowej jakości" Polsat, TVN, TVN7, Puls, Puls2, TV6. Ciekawe, kiedy
    > ruszy MUX3 z TVP i czy da się odebrać w Gliwicach (MUX2 da się).

    ok 20 km od nadajnika, można programy te (50% jakości i 50% sygnału)
    oglądać za pomocą kawałka drutu wetkniętego w gniazdo anteny.

    ToMasz