  • 1. Data: 2024-03-02 18:07:06
    Temat: Rząd kupuje samochody
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://www.rp.pl/polityka/art39914841-rzad-donalda-
    tuska-chce-wynajac-nowe-limuzyny-dla-ministrow-zapla
    ci-ponad-10-mln-zl

    77 wozów - wiadomo którego elektyka wezmą? Bo przecież wezmą elektryki,
    prawda? ;)

    "zielony ład" jest dla areczka, dla zarządu są spalinki 250KM+:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2024-03-02 18:20:00
    Temat: Re: Rząd kupuje samochody
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.03.2024 o 18:07, Shrek pisze:

    > "zielony ład" jest dla areczka, dla zarządu są spalinki 250KM+:P

    Przy okazji brawo dla tego śmieszka:P

    https://bo.um.warszawa.pl/processes/na-rok-2023/f/9/
    projects/22459

    Muszę przyznać że uwielbiam takich demaskatorow hipokrytów;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2024-03-02 21:09:09
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    > prawda? ;)
    >
    > "zielony ład" jest dla areczka, dla zarządu są spalinki 250KM+:P

    A co za różnica elektryki czy spalinówki?

  • 4. Data: 2024-03-02 21:10:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.03.2024 o 21:09, io pisze:

    > A co za różnica elektryki czy spalinówki?

    Jak nie ma różnicy to po co walczy się ze spalinkami?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2024-03-02 21:19:22
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 02.03.2024 o 18:20, Shrek pisze:

    > Przy okazji brawo dla tego śmieszka:P
    >
    > https://bo.um.warszawa.pl/processes/na-rok-2023/f/9/
    projects/22459

    > Muszę przyznać że uwielbiam takich demaskatorow hipokrytów;)

    "Prezydent stolicy podpadł radnemu na tyle, że ten podjął śmiałą próbę
    przesadzenia Rafała Trzaskowskiego z służbowego auta na...konia! A to
    wszystko w ramach projektu zgłoszonego do tegorocznej edycji Budżetu
    Obywatelskiego. Pod ocenę trafił pomysł Trzaskowski na oklep!, który
    zakłada naukę jazdy konno dla gospodarza Warszawy, rezygnację ze
    służbowego samochodu i zakupienie dorożki oraz zatrudnienie woźnicy w
    miejsce kierowcy. "

    http://niusy.pl/@warszawa.naszemiasto.pl/at2

  • 6. Data: 2024-03-02 21:22:57
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 02.03.2024 o 21:10, Shrek pisze:

    > Jak nie ma różnicy to po co walczy się ze spalinkami?

    Nosz k.. następny hejt na elektryki zamiast na zbędne wydatki.

  • 7. Data: 2024-03-02 21:40:24
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 02.03.2024 o 21:22, io pisze:

    > Nosz k.. następny hejt na elektryki zamiast na zbędne wydatki.

    Twierdzisz, że jaśnie nam panujący rząd lewicowo-liberalno-peeselowy
    generuje jakieś zbędne wydatki? Nie może być, po 13 gdudnia jest
    przecież tylko mjut i cut.

  • 8. Data: 2024-03-02 21:58:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nosz k.. następny hejt na elektryki

    Jesteś do bólu przewidywalny;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2024-03-02 23:37:42
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 02.03.2024 o 21:58, Shrek pisze:

    > Jesteś do bólu przewidywalny;)

    Ja go rozumiem. Używa lampki od telefonu zamiast profesjonalnej latarki.
    Widzi tylko ten punkt, który doświetla z metra bo dalej nie potrzebuje
    ogarniać:) Zwykły narcyz :D Taki kwiatek to jest :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 10. Data: 2024-03-03 12:32:57