  • 1. Data: 2019-07-17 08:46:23
    Temat: SIM. Jakiego wybrać operatora dla modułu GPS?
    Od: JaNus <bez@adresu>

    - chodzi mi o to, aby SIM wypadał mnie najtaniej. Korzystał będzie
    jedynie z wysyłania SMS-ów, acz nie jestem pewien, czy i z netem nie
    będzie przypadkiem gadał. Raczej nie, ale kto wie?

    Jakiego SiM-a wybrać, ma ktoś z Was doświadczenie w tej materii?

  • 2. Data: 2019-07-17 13:15:03
    Temat: Re: SIM. Jakiego wybrać operatora dla modułu GPS?
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    JaNus <bez@adresu> wrote:

> [...]
    > będzie przypadkiem gadał. Raczej nie, ale kto wie?
    >
    > Jakiego SiM-a wybrać, ma ktoś z Was doświadczenie w tej materii?

    Zobacz wątek "Jakie SIMy telemetryczne?" na pme sprzed ~roku. Wyszło
    wtedy, że Virgin Mobile. Nawet mam gdzieś kartę wrzuconą do modemu i
    udało mi się uruchomić transmisję, ale projekt w międzyczasie umarł...

  • 3. Data: 2019-07-19 12:26:08
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 17 Jul 2019 08:46:23 +0200, JaNus <bez@adresu> wrote:
    > Jakiego SiM-a wybrać, ma ktoś z Was doświadczenie w tej materii?

    Play telemetria 5zl/msc

    --
    Marek