  • 1. Data: 2019-07-09 22:43:44
    Temat: Co robi mój smartfon, kiedy... "nic" nie robi?
    Od: JaNus <bez@adresu>

    A robi wtedy coś baaardzo pracowicie, o czym wnioskuję z tego, że
    bateria grzeje się tak, iż ma jakieś 40 gradusów.
    Podsłuchuje mnie, przetwarza mowę na słowo pisane, i co jeszcze?
    Jak myślicie?

  • 2. Data: 2019-07-10 05:57:29
    Temat: Re: Co robi mój smartfon, kiedy... "nic" nie robi?
    Od: marek <m...@w...pl>

    Dnia Tue, 9 Jul 2019 22:43:44 +0200, JaNus napisał(a):

    > A robi wtedy coś baaardzo pracowicie, o czym wnioskuję z tego, że
    > bateria grzeje się tak, iż ma jakieś 40 gradusów.
    > Podsłuchuje mnie, przetwarza mowę na słowo pisane, i co jeszcze?
    > Jak myślicie?

    Wydobywa BTC.

  • 3. Data: 2019-07-10 23:47:50
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    JaNus <bez@adresu> wrote:

    > A robi wtedy coś baaardzo pracowicie, o czym wnioskuję z tego, że
    > bateria grzeje się tak, iż ma jakieś 40 gradusów.
    > Podsłuchuje mnie, przetwarza mowę na słowo pisane, i co jeszcze?
    > Jak myślicie?

    A zobacz jakimś process monitorem, czy czymś... to Android, Apple, coś
    innego?

  • 4. Data: 2019-07-11 11:33:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaNus" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >A robi wtedy coś baaardzo pracowicie, o czym wnioskuję z tego, że
    >bateria grzeje się tak, iż ma jakieś 40 gradusów.
    >Podsłuchuje mnie, przetwarza mowę na słowo pisane, i co jeszcze?
    >Jak myślicie?

    Wszystko moze robic, przeciez Android zyje wlasnym zyciem.

    rozpoznawanie mowy, podsluchiwanie, aktualizacja, skanowanie
    okolicznych wifi, rozpoznawanie obrazu ...

    stary samsung tez mi wchodzil w taki tryb, cos z wifi, bo wylaczenie
    rozwiazywalo sprawe.
    A winna chyba byla aplikacja BZ ...

    J.

Wzory dokumentów