  • 1. Data: 2009-06-09 12:07:18
    Temat: SIMLOCK po umowie - usuna?
    Od: "Końrad\(o\)" <n...@o...pl>

    mam juz kolejny telefon w plusie. czy ze starego aparatu, nokia 6030 plus
    usunie mi simlocka? czy i ile to kosztuje? ile to trwa? potrzebuję tą nokię
    do tak-taka. czy jest jakiś warunke zdjęcia simlocka ze starego aparatu
    spłaconego w abonamencie (mam już nowy telefon od 3 mcy)?

  • 2. Data: 2009-06-09 12:24:53
    Temat: Re: SIMLOCK po umowie - usuna?
    Od: Marek 'Qrczak' Potocki <m...@w...kurczak.one.pl>

    Dnia Tue, 9 Jun 2009 14:07:18 +0200, Końrad(o) napisał(a):

> [...]
    > do tak-taka. czy jest jakiś warunke zdjęcia simlocka ze starego aparatu
    > spłaconego w abonamencie (mam już nowy telefon od 3 mcy)?

    Ja byłem w salonie we Wrocławiu. Kod do odblokowania stareńkiego SE k300i
    dostałem od ręki, a do nokii e50 mam dostać w ciągu kilku dni smsem.
    No i fajnie, tylko jutro mija 3 tydzień i kodu jak nie było, tak nie ma...

    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki

  • 3. Data: 2009-06-09 16:45:33
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

    > Ja byłem w salonie we Wrocławiu. Kod do odblokowania stareńkiego SE k300i
    > dostałem od ręki, a do nokii e50 mam dostać w ciągu kilku dni smsem.
    > No i fajnie, tylko jutro mija 3 tydzień i kodu jak nie było, tak nie ma...

    Ja dostałem kod do E50 wczoraj, zgłaszałem w ostatni czwartek. Też we
    Wrocławiu.

    --
    Radosny

  • 4. Data: 2009-06-09 17:51:37
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Końrad(o)" napisał:

    > mam juz kolejny telefon w plusie. czy ze starego aparatu, nokia 6030
    > plus usunie mi simlocka?

    Nie, w salonie wydrukują Ci instrukcję a kod przyślą SMS-em.
    Chyba, że zagrasz ostatnią lebiegę to Ci ściągną ;-)
    BTW: przy okazji którejś z kolei wizyty w salonie Play okazało się, że
    zamówiony kod wreszcie dotarł i mogą mi ściągnąć blokadę. Z cichą
    schadenfreude wręczyłem panience zakupionego u nich Samsunga F480, z góry
    ciesząc się na widowisko przy ściąganiu i zakładaniu tego cholernego
    klapkopokrowca. Ku mojemu osłupieniu paluszki dziewczyny ino śmignęły i już
    karta SIM wyjęta. Potem kolejne fikimiki i już oddaje mi odblokowany aparat
    z założoną (prosto!) klapką. A ja z tym cholernym klabzdrongiem pół godziny
    w domu się szarpałem ;-/

    > czy i ile to kosztuje?

    A zapoznałeś się z regulaminem, kiedy podpisywałeś cyrograf? AFAIR wtedy
    tylko Orange żądało za tę czynność opłaty (i to słonej), Plus i Era
    deklarowały, że po wygaśnięciu cyrografu usuną bezpłatnie, oczywiście
    dodając magiczne "w ramach możliwości technicznych" ;->

    JoteR

  • 5. Data: 2009-06-10 18:55:17
    Od: Qrczakoff <q...@g...com>

    On 9 Cze, 18:45, "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl> wrote:
    > Ja dostałem kod do E50 wczoraj, zgłaszałem w ostatni czwartek. Też we
    > Wrocławiu.

    A ja aż dziś poszedłem dopytać. Olewając kolejkę 30 osób (wg
    numerkomatu), dowiedziałem się, że niczego się nie dowiem, bo koleś
    który jest za to odpowiedzialny jest na 3-tygodniowym urlopie i w
    ogóle to nie mają limitu czasowego na zdjęcie simlocka i mam sobie
    czekać aż się doczekam.
    Coraz bardziej utwierdzam się w decyzji zmiany operatora. Na
    prepaidzie przynajmniej nie będę się łudził, że należy mi się coś
    więcej niż usługa za doładowanie.