  • 1. Data: 2014-09-20 20:46:02
    Temat: SKUTER :3
    Od: NataliaLwG <triolans@_NOSPAM_vp.pl>

    Wiadomo, od czegoś się zaczyna. Więc! Jaki mi polecacie skuter ? Myślę o
    Romecie i Yamaha Aerox R. Może co innego ? Jak myślicie co wybrać ;3

  • 2. Data: 2014-09-20 21:21:45
    Temat: Re: SKUTER :3
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-09-20 o 20:46, NataliaLwG pisze:
    > Wiadomo, od czegoś się zaczyna. Więc! Jaki mi polecacie skuter ? Myślę o
    > Romecie i Yamaha Aerox R. Może co innego ? Jak myślicie co wybrać ;3
    Romet to chińska produkcja sprzedawana pod polską marką. Można się
    spodziewać kiepskiej jakości materiałów, korozji itp. Atutem jest cena.
    Yamaha nowa to minimum 9 tys. więc 3 x więcej, niż Romet.
    Jacek