  • 1. Data: 2014-09-20 01:17:51
    Temat: yzf750r dusi sie ponad 200km
    Od: konrad yfz750r <psztyku@_NOSPAM_interia.pl>

    witam jestem tutaj nowy wiec prosil bym o wyrozumialosc i jak najwięcej
    info na temat mojej yzf750 oczywiście przygotowana do sezonu, a wiec mam
    pewien problem gdy jade tak do 200km na godz jest ok ale gdy przekraczam
    ta granice około 220 zaczyna się dusic jak by brak mocy ale jeżeli będę
    jechal tak samo tylko spokojnie dodawal jej gaz to dojdzie nawet do 235km
    co jest?? bo z tego co wiem to powinna ciagnac co najmniej do 250km a
    dodam ze jest 93r i lubi oliwe:) pozdrawiam i czekam na odp