  • 1. Data: 2016-05-20 15:49:44
    Temat: SKUTER TGB COBRA RACING Z JAKIEGO MODELU TGB PASUJĄ CZĘŚCI?
    Od: miksag <miksag@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam tak jak w temacie...Kupiłem skuter TGB Cobra Racing 49cm3 w dowodzie
    wpisaną ma moc 3,19 KW .Moje pytanie brzmi.Z jakiego innego modelu TGB
    pasują do niego części?Ponieważ nigdzie po tej nazwie nie mogę ich
    znależć.Z góry dziekuję za odpowiedz.

  • 2. Data: 2016-05-20 23:02:50
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2016-05-20 o 15:49, miksag pisze:
    > Witam tak jak w temacie.
    Ooo... Wyjaśnij, kogo i w jaki sposób witałeś w temacie.
    Bo chyba nie jesteś kretynem, który nie rozumie co napisał?
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 3. Data: 2016-05-21 00:34:04
    Od: N1 <n...@n...pl>

    W dniu 2016-05-20 o 23:02, Akarm pisze:
    > Ooo... Wyjaśnij, kogo i w jaki sposób witałeś w temacie.
    > Bo chyba nie jesteś kretynem, który nie rozumie co napisał?
    :-)