  • 1. Data: 2012-06-27 04:21:11
    Temat: SMTP Error + DNS Error
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    Na serwerze hostingowym mam czasami przy wysyłaniu poczty z PHP błąd
    SMTP Error. Ten sam błąd w Outlooku przy wysyłaniu poczty. Ponadto
    przy wchodzeniu na witrynę z niektórych miejsc błąd DNS. Mam małe
    doświadczenie w WWW więc zapytuję: z czego to może wynikać? Z błędów w
    konfiguracji serwerów?

  • 2. Data: 2012-06-27 15:56:44
    Temat: Re: SMTP Error + DNS Error
    Od: Exe Very Cute <k...@p...onIet.pl>

    W dniu 2012-06-27 04:21, Jivanmukta pisze:
> [...]
    > przy wchodzeniu na witrynę z niektórych miejsc błąd DNS. Mam małe
    > doświadczenie w WWW więc zapytuję: z czego to może wynikać? Z błędów w

    Sprawdź DNSy, pewnie jeden z nich ma nieprawidłowe rekordy w strefie.
    Pod linuxami poleceniem "host", lub przez
    przeglądarkę:http://www.mxtoolbox.com/SuperTool.aspx

    Jeżeli odpowiadają różnie, to zwiększ serial na masterze, powinny się
    zsynchronizować.

    Pozdr
    Exe Very Cute