  • 1. Data: 2013-11-29 16:06:13
    Temat: SONDA - (Kurek,Kamiński) - muzyka z prgramu na płytach CD
    Od: "kk" <...@...pl>

    Jadąc z pracy w 3 programie PR słyszę niusa :
    Wytwórnia (coś tam) Records wydaje płytę z muzyką z programu SONDA.
    Chodzi o podkład muzyczny wykorzystywany w programie.

    Płyta dostępna będzie od 9 grudnia ... ale, ...

    ... no właśnie, ... nakład jedynie 500 egzemplarzy i w dodatku już się
    rozszedł.

    Ale będzie też winyl - 100 egzemplarzy (czy tam coś koło tego).

    Pozdrawiam fanów programu SONDA.

  • 2. Data: 2013-11-29 17:56:54
    Od: "Ciemny" <a...@w...lhs.pl-na.tej.stron.ie>

    Użytkownik "kk" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozszedł.
    >
    > Ale będzie też winyl - 100 egzemplarzy (czy tam coś koło tego).

    http://sklep.gadrecords.pl/product.php?id_product=63

    Dziwi mnie jedno - jak widać zainteresowanie jest olbrzymie.
    Powinni od razu puścić następne dwie serie.

    Pozdr. TC

  • 3. Data: 2013-11-30 01:01:52
    Od: d...@g...com

    http://www.youtube.com/watch?v=_zGa-Ci6hPk
    Jakos tak zapamietalem najbardziej.

  • 4. Data: 2013-11-30 15:45:31
    Od: fifak <f...@w...com>

    W dniu 2013-11-29 16:06, kk pisze:
> [...]
    > rozszedł.
    >
    > Ale będzie też winyl - 100 egzemplarzy (czy tam coś koło tego).

    oglądam i oglądam od wczoraj archiwalne sondy, z jednej strony szok jak
    wszystko poszło do przodu a z drugiej rozczarowane że np do dzisiaj
    sporo osób ma TV ANALOG :P

  • 5. Data: 2013-11-30 19:22:46
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > z jednej strony szok jak wszystko poszło do przodu

    Mam zupelnie inne odczucia. Owszem, technologia poszla do przodu w
    niektorych dziedzinach, ale to w wiekszosci sa ulepszenia istniejacych
    wtedy rozwiazan wynikajace z miniaturyzacji elektroniki no i komputerow.
    Dzis, tak samo jak wtedy, wyciaga i oczyszcza sie monokrysztaly krzemu
    metoda Czochralskiego, tak samo stosuje sie USG w medycynie (no moze nie
    tak samo, a to samo), te same metody w rolnictwie itd. Natomiast wtedy
    lataly concordy i w kosmos tez troche ludzi i sprzetu polecialo.
    Voyagery ponoc do dzis dzialaja, paru gosci poskakalo po Ksiezycu. A
    teraz, Amerykanie prosza Ruskich o podwiezienie na ISS, samoloty jak te
    40 lat temu pelzaja po niebie te 800km/h troche ponad chmurami. No i co
    najwazniejsze wtedy byla Sonda, o 18:20 w czwartki wyludnialy sie ulice
    zeby ogladac TV, a dzisiaj masz rygorystyczny zakaz emitowania
    jakichkolwiek programow edukacyjnych, czy naukowych w TVP. Jak sie cos
    uda przemycic, to szybko znika z anteny. Wiadomosci skladaja sie z
    relacji z pola walki PO-PiS, sportu i ew. od czasu do czasu jakis temat
    w stylu o s.p. Madzi z Sosnowca.
    Jak na ironie jeden z ostatnich odcinkow Sondy byl o bezpieczenstwie
    ruchu drogowego (bariery energochlonne itp), a teraz w moim misteczku na
    konczacych sie pasach ruchu masz betonowe bariery. Nawet k' nie chca
    skorzystac z rozwiazan znanych z lat 70.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 6. Data: 2013-11-30 20:04:56
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 30 Nov 2013 15:45:31 +0100, fifak <f...@w...com> wrote:

    >oglądam i oglądam od wczoraj archiwalne sondy, z jednej strony szok jak
    >wszystko poszło do przodu

    Pzrepraszam, tylek, przepraszam, podcieramy, takim samym sposobem jak
    dawniej.

    Z tym pojsciem do przodu przypomina mi sie wystem Wybitnego Polskiego
    Polityka, Wlasyslawa Gomulki, ksywa "Wieslaw":

    "Towarzysze! Dwa lata temu Polska stala na skraju przepasci. Od tego
    czasu wykonalisky trzy kroki naprzod!"

    Wiekszosc "postepu" to gadzeteria majaca zaspokoic niskie instynkty
    gawiezi. Prawdziego postepu na horyzoncie nie widac

    A.L.

  • 7. Data: 2013-11-30 20:11:45
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 30 Nov 2013 19:22:46 +0100, Pawel O'Pajak <o...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    >uda przemycic, to szybko znika z anteny. Wiadomosci skladaja sie z
    >relacji z pola walki PO-PiS, sportu i ew. od czasu do czasu jakis temat

    Swieta prawda. Hodowla kretynow wydaje sie byc oficjalnym zadaniem
    wladz Polski, neizaleznie od tego jaka partia polityczna jest przy
    wladzy.

    Proponuje poczytac Orewlla 1984, ale skupic sie nie na inwigilacji, bo
    to juz mamy, ale na strukturze spoleczenstwa. Szparko zmierzamy w tym
    kierunlu. Grupa w miare inteligentnych tzryma tam w garsci kompletnei
    skretynialych "proli", karmionych syntetyczna wodka i pornolami.

    A.L.

    P.S> Tak na marginesie - proponuje:

    a) Udac sie do Muzeum Techniki w Warszawie i zobaczyc porazajacy
    upadek tej instytucji

    b) Udac sie do jakiejkolwiek ksiegarni w Warszawie i zapytac o polke z
    ksiazkami naukowymi - matematyka i fizyke na przykald. O ile sie uda
    znalezc ksiegarnie, bo wiekszosc zostala zamknieta. Proponuje zaczac
    od keisgarni "naukowej" Im. Boleslawa Prusa napzreciw Uniwersytetu.
    Ksizaek na temat fizyki i matematyki tam nie uswiadczysz, natomiast od
    horyzontu po horyzont, od podlogi do sufitu - gigantyczny dzial
    RELIGIA

  • 8. Data: 2013-11-30 21:00:16
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Nov 2013 13:11:45 -0600, A.L. napisał(a):

    > Swieta prawda. Hodowla kretynow wydaje sie byc oficjalnym zadaniem
    > wladz Polski,

    A czy gdzies jest inaczej? Serio pytam.

    A tak po prawdzie to nie wiadomo, czy oni realizja jakikolwiek cel poza
    celem utrzymania sie przy korycie, a cala reszta to efekty uboczne...

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 9. Data: 2013-11-30 21:10:29
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pawel O'Pajak ma zupelnie inne odczucia:

> [...]
    > miniaturyzacji elektroniki no i komputerow. Dzis, tak samo jak wtedy,
    > wyciaga i oczyszcza sie monokrysztaly krzemu metoda Czochralskiego,

    Powinni się w końcu zabrać za te cholerne elektrony. I zmusić je do
    krążenia po niższych orbitach wokół jądra krzemu. Procesory zrobione
    z krzemu 2.0 byłyby mniejsze i działały dużo szybciej. Te wszystkie
    współczesne osiągnięcia (czy może lepiej powiedzieć "osiągnięcia")
    technologii elektronowej, to zawracanie głowy. I pewnie jakiś przekręt
    -- ot wzięłi kupę kasy i niewiele zrobili. Nieuki. No i ten Czochralski.
    Kto to widział, żeby pół wieku jedną rzecz robić w ten sam sposób.

    > samoloty jak te 40 lat temu pelzaja po niebie te 800km/h troche ponad
    > chmurami.

    Najlepiej rozpylić chmurę z helu. I zwiększyć prędkość dźwięku. Wtedy
    wystarczy depnąć na pedał i przyśpieszyć nawet trzykrotnie bez pokonywania
    barier (głównie ekonomicznych). Niektórzy, co światlejsi naukowcy, już
    chyba zakasali mankiety, wzięli się do roboty i tworzą projekty studialne.

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2013-11-30 21:13:12
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan A.L napisał:

> [...]
    >
    > Wiekszosc "postepu" to gadzeteria majaca zaspokoic niskie instynkty
    > gawiezi. Prawdziego postepu na horyzoncie nie widac

    Prawdziwego postępu nigdy nie widać na horyzoncie. Żeby go zobaczyć,
    trzeba obejrzeć się wstecz. Za mojego życia, co by nie mówić, w nauce
    i technice był on taki, że wcześniejsze pokolenia nie widziły podobnego.
    A że gadżeciarstwo też -- to inna sprawa. Niektórzy nie potrafią odróżnić
    jednego od drugiego, ale ja nie mam z tym problemu. Nie mam też tęsknot
    za zmianą metody podcierania tyłka (chociaż z drugiej strony, sprzedaż
    bidetów wzrasta).

    --
    Jarek