  • 1. Data: 2013-11-28 23:40:35
    Temat: brak obrazu w aparacie
    Od: voyo <v...@n...pl>

    Cześć,

    Mam stary aparat Canon A80, od dlugiego czasu szwankowała w nim już
    matryca CCD (różowo/czerwona poświata i artefakty na zdjęciach). Robiło
    się nim zdjęcia jeszcze jakiś czas, potem przestawał całkiem dawać
    obraz, ale wyświetlacz LCD jest ok, wyświetla zdjęcia w trybie pokazywarki.
    Myślałem że to wina całkowicie juz padniętej CCD, udało mi się niedawno
    kupić nową, wymieniłem - niestety bez efektu - dalej nie daje obrazu
    (czarno). Dodam że do tej pory aparat nie był otwierany, złe podłączenie
    tasiemek raczej wykluczam, raczej nie spadał, nie był zalany. Potrzebuje
    pomysłu, co mogło w nim jeszcze sie zepsuć (skoro to nie CCD) ?

  • 2. Data: 2013-11-29 12:24:18
    Temat: Re: brak obrazu w aparacie
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    >Mam stary aparat Canon A80, od dlugiego czasu szwankowała w nim już

    W części tych aparatów występowało uszkodzenie matrycy po pewnym czasie.
    Serwis Cannona wymieniał je w ramach przyznania się do błedu - nieodpłatnie.
    Należałoby zadzwonić do Cannon Polska.
    Pozdrawiam,
    Sylwester Łazar

  • 3. Data: 2013-11-29 21:05:07
    Od: voyo <v...@n...pl>

> [...]
    > Serwis Cannona wymieniał je w ramach przyznania się do błedu - nieodpłatnie.

    Tak, słyszałem o tym, jak napisałem wymieniłem matryce na nową.