  • 1. Data: 2011-09-26 11:47:09
    Temat: SONDA na TVP Kultura?
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Witam.

    Ostatnio wpadłem przypadkiem na ten fenomen, nadają to cyklicznie czy miałem
    farta?
    Godzina nawet była podobna do emisji SONDY kiedyś, coś między 18 a 19.

    Pozdro.

  • 2. Data: 2011-09-26 11:49:28
    Temat: Re: SONDA na TVP Kultura?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 26 Sep 2011 13:47:09 +0200, BaX napisał(a):

    > Ostatnio wpadłem przypadkiem na ten fenomen, nadają to cyklicznie czy miałem
    > farta?
    > Godzina nawet była podobna do emisji SONDY kiedyś, coś między 18 a 19.

    a netykieta wyraźnie mówi, żeby przejrzeć grupę, zanim zada się pytanie...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2011-09-26 12:05:48
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > a netykieta wyraźnie mówi, żeby przejrzeć grupę, zanim zada się pytanie...

    No kurde, patrze i nie widze, albo mój czytnik nie widzi takiego tematu.

    Jak tak to skucha. :(

  • 4. Data: 2011-09-26 12:06:48
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > a netykieta wyraźnie mówi, żeby przejrzeć grupę, zanim zada się pytanie...

    Aaaa, masakra, dałem ciała, pobrałem na nowo grupe i jest.

    sorki.