  • 11. Data: 2014-09-18 13:04:36
    Temat: Re: SPÓLDZIELNIA NIE ZGADZA SIE NA ANTENE - co robic?
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    wyglada to na zasilanie do multiswitcha czyli instalacja zbiorcza SAT, mozna to
    przeciez polaczyc z instalacja juz istniejaca naziemna, jednym kablem
    przesylamy i DVBT i DVBS. To moze przerobcie ta instalacje zb. dodajac po
    prostu sygnal z popularnego satelity.

    Las anten na blokach, kazdy sobie antenke to jedena, wielka porazka. Wystarczy
    jedna jak na zdjeciu wyzej. Od multiswitcha idzie juz tym samym kablem co
    naziemna (zakladam ze kabel jest ok). Na zdjeciu jest jeden myk - kable biale
    dlugo nie pozyja, sa specjalne w oslonie z czarnego tworzywa, UV go nie rusza.

  • 12. Data: 2014-09-18 15:00:18
    Temat: Re: SPÓŁDZIELNIA NIE ZGADZA SIĘ NA ANTENĘ - co robić?
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2014-09-18 11:51, t...@g...com pisze:

> [...]
    7179712685b1.jpg

    > Ladna fotka, pozwolisz wydrukowac zeby im pokazac? ;)

    A to nie moja fotka ;) Znaleziona na pierwszej lepszej stronie
    poświęconej instalacjom antenowym. Pełno takich znajdziesz - drukuj ile
    się da :)

    --
    Jacek S.

  • 13. Data: 2014-09-18 23:26:39
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > IMO nie ma takiego przepisu. Dogadaj się z sąsiadem który ma balkon od
    > południa :)

    art. 684 kc

  • 14. Data: 2014-09-19 00:07:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 18 Sep 2014 23:26:39 +0200, brum napisał(a):

    > art. 684 kc

    Zieeeew
    http://europa.eu/rapid/press-release_IP-01-913_en.ht

    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z
    tym nie musi zawierać żadnej popapranej reklamy tandetnego programu
    antywirusowego rozsyłanego przez idiotów dla idiotów

  • 15. Data: 2014-09-19 11:12:54
    Od: t...@g...com

    W dniu piątek, 19 września 2014 00:07:59 UTC+2 użytkownik Waldek Godel napisał:
    > Dnia Thu, 18 Sep 2014 23:26:39 +0200, brum napisaďż˝(a):

    > Zieeeew
    >
    > http://europa.eu/rapid/press-release_IP-01-913_en.ht

    I dlaczego zieeew?

    Jasno przeciez napisano:

    "Administrative obstacles

    It is not acceptable to make the installation of a satellite dish subject to
    systematic prior authorisation or completion of a complex and expensive
    administrative procedure."

    Wiec wystarczy pokazac to urzednikom w spoldzielni przed nos wraz z pismem
    oddalajacym stanowisko spoldzielni. Rozumiem ze jakby co to NIEZAWISLY SAD uchonoruje
    ow zapis w prawodawstwie jako przewyzszajacy priorytetem ponad "regulamin
    spoldzielni" czy cos...?