  • 1. Data: 2013-11-16 17:15:27
    Temat: STM32 problem z I2C
    Od: Maks <b...@b...ble>

    Witam, mam drobny problem z I2C w STM32F100C8 (biblioteka CPAL). Za nic
    nie mogę się dogadać z: MPL3115A2

    Przebieg wygląda paskudnie:
    http://dma.pc.pl/edjidcdh.bmp

    Nie mam zielonego pojęcie dlaczego "pierwszy" prostokąt robiący za bit
    startu jest taki paskudny. Wygląda to tak jakby uC nie miał siły aby
    ściągnąć pull-up (1k) do zera, jednak za chwilkę niema z tym żadnych
    problemów.
    Może ktoś naprowadzi w których okolicach szukać?

    Maks

  • 2. Data: 2013-11-16 18:44:43
    Temat: Re: STM32 problem z I2C
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > problemów.
    > Może ktoś naprowadzi w których okolicach szukać?

    spojrzałem w sterownik , który mam pod ręką, gdzie mam I2C, i ja tam mam
    10K a nie 1K. No to któryś z nas się myli - ale mnie działa wszystko
    poprawnie...

  • 3. Data: 2013-11-16 19:02:28
    Od: Maks <b...@b...ble>

    W dniu 2013-11-16 18:44, sundayman pisze:

    > spojrzałem w sterownik , który mam pod ręką, gdzie mam I2C, i ja tam mam
    > 10K a nie 1K. No to któryś z nas się myli - ale mnie działa wszystko
    > poprawnie...

    W PDF-ie do MPL3115A2 jest 1K. Ale po już chyba wiem o co chodzi:
    Wygląda na to że coś się stało z tym MPL3115A2, bo po jego odcięciu
    przebiegi są ok.

    Maks