  • 1. Data: 2013-11-16 01:02:59
    Temat: robotyka
    Od: Jawi <t...@p...com>

    Może ktoś polecić najlepiej gotowy zestaw do złożenia robota.
    Celem jest próba pokazania działania mikrokontrolerów w akcji :)
    Nie chodzi mi o stronę z budową :) ale gotowca z dokumentacją.
    Jakieś doświadczenia ktoś ma?

  • 2. Data: 2013-11-16 02:53:37
    Temat: Re: robotyka
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Google wyłączyli czy jak ?

    Przecież tego na tony jest, pierwsze z brzegu ;
    http://neorobot.pl/

  • 3. Data: 2013-11-16 04:08:33
    Od: "jakson" <j...@e...org>

> [...]
    > Celem jest próba pokazania działania mikrokontrolerów w akcji :)
    > Nie chodzi mi o stronę z budową :) ale gotowca z dokumentacją.

    http://www.lego.com/pl-pl/mindstorms/?domainredir=mi
    ndstorms.lego.com
    Ceny wahaja sie wokol 1500zl (no ale nie podales widelek :).

  • 4. Data: 2013-11-16 09:33:10
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 16.11.2013 04:08, jakson pisze:

    > http://www.lego.com/pl-pl/mindstorms/?domainredir=mi
    ndstorms.lego.com
    > Ceny wahaja sie wokol 1500zl (no ale nie podales widelek :).

    używkę kupisz poniżej 1000zł. tylko jedna uwaga. dzieci, tzn 10 latki,
    mogą poskładać robota koroku po kroku z instrukcją. ale poskładanie
    czegoś innego, a szczególnie zaprogramowanie - to już wyższa klasa.

    ToMasz

  • 5. Data: 2013-11-16 21:48:39
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2013-11-16 02:53, sundayman pisze:
    > Google wyłączyli czy jak ?
    >
    > Przecież tego na tony jest, pierwsze z brzegu ;
    > http://neorobot.pl/

    pierwsze z brzegu to ja sobie sam znajdę ;)
    Ja pytałem tych co już kupili siakis zestaw i mogą się pochwalić opinią :)

  • 6. Data: 2013-11-16 21:49:25
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2013-11-16 04:08, jakson pisze:

    > http://www.lego.com/pl-pl/mindstorms/?domainredir=mi
    ndstorms.lego.com
    > Ceny wahaja sie wokol 1500zl (no ale nie podales widelek :).

    no właśnie pomyślałem o tym, ale po wysłaniu posta :) Jak widać
    zdarzyłeś ta lukę wykorzystać :)