  • 1. Data: 2011-08-03 11:00:45
    Temat: Samochód do ok 9 tys dla kobiety
    Od: "Aga" <a...@i...pl>

    Czesc
    Mam do wydania ok 9 tyś zł
    Poszukuje samochodu wygodnego, dużego, mało palącego i mało awaryjnego :)
    Podoba mi się
    1 miejsce Honda Accord V generacji 2.0 TDI
    2 .Mercedes C klasa
    3. Mazda 626
    4 ? No własnie moze cos powiedziecie, doradzicie ?

    Dziękuje za podpowiedzi

  • 2. Data: 2011-08-03 12:09:39
    Temat: Re: Samochód do ok 9 tys dla kobiety
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Aga" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2 .Mercedes C klasa
    > 3. Mazda 626
    > 4 ? No własnie moze cos powiedziecie, doradzicie ?

    Mało palić to będą diesle. W autach które podałaś silniki benzynowe będą
    palić dużo. Silniki diesla będą bardziej awaryjne i kosztowne w naprawach.
    Z powyższych założeń wybrałbym auto które będzie w najlepszym stanie
    technicznym bo za 9 tys w tej klasie aut to już będzie trochę staruszek
    (mnie np przeszkadza jak widać rdzę) z silnikiem benzynowym i założył do
    niego dobrą instalację LPG. Nie wiem jak Mesio i Mazda ale na forum Accord
    są zestawy sprawdzonych instalacji LPG do Accorda do silnika 2.0.

  • 3. Data: 2011-08-03 13:11:32
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-08-03 11:00, Aga pisze:

    > 4 ? No własnie moze cos powiedziecie, doradzicie ?
    >

    > Dziękuje za podpowiedzi

    Wszystkomający, benzyna, choć niekoniecznie ten egzemplarz ->
    http://moto.allegro.pl/xara-ii-exclusive-dobrze-wypo
    sazony-i1738735932.html

  • 4. Data: 2011-08-03 13:12:39
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

> [...]
    > 2 .Mercedes C klasa
    > 3. Mazda 626
    > 4 ? No własnie moze cos powiedziecie, doradzicie ?

    Audi 80 2.0 benzyna z LPG, albo1,9 TDI. Mało podatne na rdzę w
    przeciwieństwie do accorda czy 626. Ewentualnie A4 1,6 lub 2,0 benzyna z
    LPG, ale to nie wiem, czy starczy 9kzł. Mercedes za ta kasę, to pewnie
    będzie 20 letni zajechany złom, chociaż z drugiej strony wsród dużych aut za
    tę kwotę to w zasadzie trzeba szukać jak najmniej dobitego szrota.

  • 5. Data: 2011-08-03 13:12:56
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-08-03 13:11, Diabełson pisze:

    > Wszystkomający, benzyna, choć niekoniecznie ten egzemplarz ->
    > http://moto.allegro.pl/xara-ii-exclusive-dobrze-wypo
    sazony-i1738735932.html

    aha, polecam głównie dlatego że ma ocynkowaną budę i jest bardzo
    komfortowy, bezpieczny. Pod warunkiem że zawieszenie jest OK

  • 6. Data: 2011-08-03 13:16:59
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-08-03 13:12, Diabełson pisze:

    sazony-i1738735932.html

    > aha, polecam głównie dlatego że ma ocynkowaną budę i jest bardzo
    > komfortowy, bezpieczny. Pod warunkiem że zawieszenie jest OK

    tu jest taki co wygląda OK o ile rzeczywiście salonowy ->
    http://otomoto.pl/citroen-xsara-salon-1wl-73-tyskm-C
    19903983.html

  • 7. Data: 2011-08-03 18:55:49
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-08-03 13:12, Vlad The Ripper pisze:

    > Użytkownik "Aga" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Audi 80 2.0 benzyna z LPG, albo1,9 TDI.

    popieram (oczywiście B4) wyjdzie nawet trochę mniej, ale na opłaty
    starczy i ewentualne doprowadzenie auta do ładu.