  • 1. Data: 2016-06-23 10:37:29
    Temat: Samoczynne restarty i wieszanie się S3 po wymianie wyświetlacza
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Co może być przyczyną samoczynnych restartów urządzenia i wieszania się go?
    Wymieniany był cały ekran z ramką panelem dotykowym itd.
    Dodatkowo urządzenie czasami gubi hasło do wifi.

  • 2. Data: 2016-06-24 10:21:43
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 23 Jun 2016 10:37:29 +0200, "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote:
    > Co może być przyczyną samoczynnych restartów urządzenia i wieszania
    się go?
    > Wymieniany był cały ekran z ramką panelem dotykowym itd.
    > Dodatkowo urządzenie czasami gubi hasło do wifi.

    Uszkodzenie felietonu podczas naprawy.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2016-06-25 09:57:22
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    > się go?
    >
    > Uszkodzenie felietonu podczas naprawy.

    TZN?

    Oddałem go do autoryzowanego serwisu i powiedzieli że wysypał się system
    Android i trzeba zrobić wgranie nowego softu i przywrócenie ustawień
    fabrycznych. Pytałem się czy sprawdzali czy coś innego się nie uszkodziło.
    Powiedzieli że tak. Niestety samoczynne restarty powróciły.

  • 4. Data: 2016-06-26 11:56:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 25 Jun 2016 09:57:22 +0200, "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote:
    > TZN?

    Większość współczesnych tel. to jednorazowe gadżety nie projektowane
    pod kątem umożliwienia bezpiecznych napraw. Takie operacje jak
    wymiana lcd czy doykku to partyzancki atak (rozklejanie z użyciem
    wys. temperatury) na wrażliwe miniaturowe elektroniczne elementy,
    również klejone. Są spore szanse by coś przy okazji popsuć.
    Próbuj dalej reklamować.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2016-06-27 12:23:03
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

> [...]
    > doykku to partyzancki atak (rozklejanie z użyciem wys. temperatury) na
    > wrażliwe miniaturowe elektroniczne elementy, również klejone. Są spore

    Ale wymiana całego wyświetlacza nie wymaga grzania bo wymienia się go w
    całości na nowy.

  • 6. Data: 2016-06-27 16:51:49
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 27 Jun 2016 12:23:03 +0200, "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote:
    > Ale wymiana całego wyświetlacza nie wymaga grzania bo wymienia się
    go w
    > całości na nowy.

    I nic absolutnie nie da się przy tej operacji popsuć? :-)

    --
    Marek