  • 1. Data: 2016-06-22 11:37:49
    Temat: Jaki Starter GSM - priorytet - internet
    Od: "Greg" <niema_nic@i_juz.lp>

    Hej grupo!

    Proszę o doradztwo: jaką kartę sim (nano sim) kupić na dzień dzisiejszy z
    najtańszym/nalepszym netem ?
    Rozmowy, minuty to sprawa drugorzedna.
    odwiedza mnie znajomy - i potrzebuje numeru na ok 3 tygodnie.

    pzdr!

  • 2. Data: 2016-06-22 17:47:13
    Temat: Re: Jaki Starter GSM - priorytet - internet
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-06-22 o 11:37, Greg pisze:

    > Proszę o doradztwo: jaką kartę sim (nano sim) kupić na dzień dzisiejszy
    > z najtańszym/nalepszym netem ?
    > Rozmowy, minuty to sprawa drugorzedna.
    > odwiedza mnie znajomy - i potrzebuje numeru na ok 3 tygodnie.

    Ile neta będziesz potrzebował?

    Jak mało to Orange 6GB za 6ł na miesiąc (chyba a nawet LTE mają).

    Jak dużo i jesteś w zasięgu LTE P4 (ważne) to RedBullMobille z Darmowym
    Internetem LTE, koszt 50zł/3mc za 100GB/mc (tylko LTE!) lub (bo teraz
    trochę kombinacji jest z rejestrowaniem kart) 30zł/rok za 100GB/mc
    (tylko LTE).

  • 3. Data: 2016-06-22 18:32:23
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-06-22 17:47, PlaMa wrote:

> [...]
    > Internetem LTE, koszt 50zł/3mc za 100GB/mc (tylko LTE!) lub (bo teraz
    > trochę kombinacji jest z rejestrowaniem kart) 30zł/rok za 100GB/mc

    A czy rejestracja startera Play Internet na Kartę nie da tych samych 100
    GB i bez ograniczeń typu tylko LTE i tylko macierzysta infrastruktura P4?

  • 4. Data: 2016-06-23 00:00:09
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-06-22 o 18:32, Uncle Pete pisze:

    > A czy rejestracja startera Play Internet na Kartę nie da tych samych 100
    > GB i bez ograniczeń typu tylko LTE i tylko macierzysta infrastruktura P4?

    nie wiem. Da? Z chęcią się dowiem :)

  • 5. Data: 2016-06-23 00:31:58
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-06-23 o 00:00, PlaMa pisze:

    > nie wiem. Da? Z chęcią się dowiem :)

    Wczytuje się w temat i rozumiem, że masz na myśli - kupno i rejestracje
    co miesiąc karty?

  • 6. Data: 2016-06-23 08:01:42
    Od: "Greg" <niema_nic@i_juz.lp>

    dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam!

  • 7. Data: 2016-06-23 13:19:08
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-06-23 00:31, PlaMa wrote:

    > Wczytuje się w temat i rozumiem, że masz na myśli - kupno i rejestracje
    > co miesiąc karty?

    Nie, wątkotwórca potrzebuje karty tylko na 3 tygodnie. Można
    zarejestrować, wykorzystać i zapomnieć )))

    Aczkolwiek w jednym ze wcześniejszych wątków Liwiusz twierdzi, że po
    miesiącu można nie stracić tego, co pozostanie z tych 100 GB, jeżeli
    dokupywać transfer na tym koncie.