  • 1. Data: 2016-06-22 23:20:25
    Temat: Windows 10 Mobile - zawieszona aplikacja
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Korzystam od pewnego czasu z drugiego telefonu na Windows 10 Mobile,
    konkretnie to Microsoft Lumia 550. No i dzisiaj miałem aktualizację
    systemu. Sęk w tym, że w czasie aktualizowania i późniejszego restartu
    działała aplikacja Messenger i ktoś do mnie pisał w tym czasie (telefon
    był podpięty pod ładowarkę i odpisywałem z komputera). No i stało się
    tak, że aplikacja zafiksowała się na kaflu z informacją o liczbie
    wiadomości i nie da się jej w ogóle uruchomić. Kafelek nie reaguje, z
    listy aplikacji też nie startuje i przy niej widnieje opis
    (oczekiwanie/oczekuje). Wygląda to tak -
    <http://i64.tinypic.com/azi4rc.jpg>

    Włączenie i wyłączenie nie pomogło, hard resetu boję się robić, bo już
    to raz przerabiałem, gdy chciałem zmienić konto mailowe przypisane do
    systemu - musiałem na nowo potem aktywować telefon, powiązać go z kontem
    przez WWW i instalować wszystkie aplikacje, horror. W porównaniu z
    Androidem to droga przez mękę.

    No i jeszcze mam aplikację do robienia zrzutów ekranu - raz uruchomiona,
    dawno temu siedzi sobie w pamięci (nie to, żeby mi w danej chwili
    przeszkadzała). Jak wyłączyć takie aplikacje? Jest jakiś Task Manager do
    zabijania działających w tle/nieaktywnych programów, jakiś sensowny
    Clean Master dla Wind 10 Mobile?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2016-06-29 23:21:23
    Temat: Re: Windows 10 Mobile - zawieszona aplikacja
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 22.06.2016 o 23:20, Krystek pisze:
    > Korzystam od pewnego czasu z drugiego telefonu na Windows 10 Mobile,
    > konkretnie to Microsoft Lumia 550.

    Odinstaluj i zainstaluj jeszcze raz

  • 3. Data: 2016-07-04 12:55:50
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2016-06-29 23:21, Smok Eustachy pisze:

    > Odinstaluj i zainstaluj jeszcze raz

    W sumie to zrobiłem to, zanim napisałeś na grupie swoją poradę. I to
    było najsensowniejsze rozwiązanie w tym przypadku.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/