  • 41. Data: 2011-09-06 02:38:22
    Temat: Re: Samsung NX200 - 20 Mpix, wymienne obiektywy
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Mon, 05 Sep 2011 21:53:58 +0200, Arek napisał(a):

    > Wiadomo, samsung to nie to,

    > Jak by pisać o 5D mk2 na podstawie doświadczeń z Eos 300.

    W zasadzie kusi mię aby jeszcze raz racjonalnie tłumaczyć Ci dlaczego na
    chwile obecną uważam iż aparat systemu NX wcale nie jest dobrą opcją i
    dlaczego ten fuji wyglada na fajny sprzęt oraz dlaczego jego cena wcale nie
    odbiega jakoś znacznie od konkurencji.
    Ale z drugiej strony po co to wszystko powtarzać? Przecież o tym pisałem.
    Z resztą nie tylko ja.

    Tak wiec wybacz ale tutaj już sie nie będę udzialał. Tym bardziej iż jako
    adwersarz jesteś nudny i schematyczny a przy trollowaniu brak ci polotu.

  • 42. Data: 2011-09-06 05:18:44
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-09-06 04:29, ...::QRT::... pisze:

    > To chyba oczywiste. Stosunek jasności do długości ogniskowej determinuje
    > zdolność obiektywu do rozmycia tła zwany inaczej głębią ostrości.
    > Obiektyw 50/1.4 będzie miał znacznie mniejszą GO niż 50/5.6
    > Podobnie inną GO będą miały obiektywy takiej samej jasności a innnych
    > ogniskowych np 20/1.7 i 50/1.7. Przy czym zależność jest taka iż GO
    > zmniejsza sie wraz ze zwiększaniem ogniskowej i otworu względnego.
    >[...]

    Na dodatek zarówno wzrost jasności jak i wzrost ogniskowej powodują
    wzrost ciężaru obiektywu - co przekłada się na zwiększone drgania rąk
    przy trzymaniu aparatu w niewygodnej pozycji. A pozycja 'na zombie' do
    wygodnych nie należy.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 43. Data: 2011-09-06 06:42:53
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-09-06 04:38, ...::QRT::... pisze:

> [...]
    > adwersarz jesteś nudny i schematyczny a przy trollowaniu brak ci polotu.

    Zieew

  • 44. Data: 2011-09-06 06:46:15
    Od: Arek <a...@a...pl>

> [...]
    > ogniskowych np 20/1.7 i 50/1.7. Przy czym zależność jest taka iż GO
    > zmniejsza sie wraz ze zwiększaniem ogniskowej i otworu względnego.

    Całą noc wyszukiwałeś tych informacji? Przynajmniej masz z tej rozmowy
    jakąś korzyść, znasz kilka nowych pojęć, pewnie nie wiesz co znaczą, ale
    zawsze to coś.

    A.

  • 45. Data: 2011-09-06 07:23:11

    Dnia Tue, 06 Sep 2011 08:46:15 +0200, Arek napisał(a):

    > Całą noc wyszukiwałeś tych informacji? Przynajmniej masz z tej rozmowy
    > jakąś korzyść, znasz kilka nowych pojęć, pewnie nie wiesz co znaczą, ale
    > zawsze to coś.

    dotarło ze nic nie kumasz wiec zamiast argumentacji najlepiej ucieć w
    niskich lotów erystykę. No ale czego sie można spodziewać po misiu o bardzo
    małym rozumku...