  • 1. Data: 2014-04-19 20:08:08
    Temat: Samsung S4 - ładowarka indukcyjna
    Od: Janusz Wo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    Witam!
    Wymyśliłem, że poważnym ułatwieniem w używaniu komórki w samochodzie
    będzie Samsung S4 z ładowarką indukcyjną w uchwycie.
    Czy ktoś używa tego telefonu jednocześnie z ładowaniem indukcyjnym,
    nawigacją gps, nfc? Jest to ułatwienie życia w samochodzie?
    Daje radę? Zakłóca cb radio? Czy sobie odpuścić?
    Dzięki za odpowiedzi - Janusz Wo

  • 2. Data: 2014-04-19 20:32:21
    Temat: Re: Samsung S4 - ładowarka indukcyjna
    Od: Paweł Muszynski <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2014-04-19 20:08, Janusz Wo pisze:
> [...]
    > nawigacją gps, nfc? Jest to ułatwienie życia w samochodzie?
    > Daje radę? Zakłóca cb radio? Czy sobie odpuścić?

    A masz już odpowiednie plecki?

    Paweł

  • 3. Data: 2014-04-19 21:11:26
    Od: Janusz Wo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    Paweł Muszynski wrote:

    > A masz już odpowiednie plecki?

    Nie. I wiem, że to też jest problem.

    Pozdrawiam - Janusz Wo

  • 4. Data: 2014-04-19 21:16:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 19 Apr 2014 20:08:08 +0200, Janusz Wo napisał(a):
> [...]
    > nawigacją gps, nfc? Jest to ułatwienie życia w samochodzie?
    > Daje radę? Zakłóca cb radio? Czy sobie odpuścić?

    Mocno watpie - to bydle strasznie duzo pradu bierze.
    pol ampera indukcyjnie ?

    A poza tym co za ulatwienie - uchwyt jest, kabelek jest ...

    J.

  • 5. Data: 2014-04-22 09:00:17
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Paweł Muszynski nabazgrał(a):

    > A masz już odpowiednie plecki?

    A w S4 też trzeba zmieniać ?? myślałem że tylko w S3.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2014-04-22 09:15:50
    Od: Paweł Muszynski <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2014-04-22 09:00, Chris pisze:
    > Paweł Muszynski nabazgrał(a):

    > A w S4 też trzeba zmieniać ?? myślałem że tylko w S3.

    W S4 też trzeba.
    Alternatywnie można od Chińczyków kupić coś, co wkłada się pomiędzy
    plecki a baterię.

    Paweł

  • 7. Data: 2014-04-22 21:18:35
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 19.04.2014, 21:16, J.F. pisze:

    > Mocno watpie - to bydle strasznie duzo pradu bierze.
    > pol ampera indukcyjnie ?

    Moze sie nie wypowiadaj na tematy, o ktorych nie masz pojecia.

  • 8. Data: 2014-04-22 23:02:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1thcvmfumx04z$.2ge888xp2x5v$....@4...net

    > Mocno watpie - to bydle strasznie duzo pradu bierze.
    > pol ampera indukcyjnie ?

    Transformatory przepuszczają indukcyjnie megawaty. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'