  • 1. Data: 2009-08-08 21:38:41
    Temat: ?:Sanyo CLT-9300CD instrukcji szukam...
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Wpadł mi czasowo w ręce taki telefon, (bo nie mój, tylko u mnie na
    testach jest), ktoś go do fajansu zaniósł, bezprzewodowy z interkomem,
    szukam więc w sieci jakiegoś manuala do niego, aby nie rzeźbić z
    funkcjami... baza wygląda na sprawną, bo wybiera numer i słychać, a
    docelowy telefon dzwoni. Słuchawka ładuje się na razie.
    Otóż. Sieć, konkretnie jej przedstawiciel, sierżant Google, wyjątkowo
    jest niechętna zeznać mi cokolwiek, zero parametrów (a więc np. to, czy
    to przypadkiem nie jakieś Senao, lub z tej półki technicznej), jedynie
    moooożna z kilku serwisów pociągnąć chyba serwisówkę, ale, no właśnie,
    trzeba, że tak powiem, uiścić. Acha, aparat ma homologację...
    kanadyjską, szukałem na stronach kanadyjskich Sanyo, ale dupa, nic o
    nim. Linki są (bardzo niewiele), ale zupełnie bezwartościowe, typu
    "rozmiar żuwaczek mrówek w Botswanie wynosi...".
    Próbowałem wyłuskać coś nawet z P2P (DC++, eMule, WinMX/Opennap) - zero.
    Tylko Osioł zwraca jakieś spamy z wirusami, właściwych plików nie ma.
    Pytanie z cyklu "ktokolwiek widział, ktokolwiek wie" (KW,KW), o
    instrukcję, oczywiście, najlepiej po naszemu :) Ale jak będzie po
    angielsku, to też będę szczęśliwy :)
    A już PRZYNAJMNIEJ chodzi mi o parametry techniczne, znajomy potrzebuje
    głównie do rozmów. KW,KW...? :)
    Coś jeszcze potrzeba do skonkretyzowania zapytania/odpowiedzi? A może
    jest jakiś inny model, będący ścisłym odpowiednikiem CLT-9300CD?