  • 1. Data: 2011-05-18 15:24:44
    Temat: Satel CA-10 - jak zmienic kod?
    Od: "Huaskar" <h...@i...eu>

    Witam!

    Czy ktos moze poradzic jak zmienic kod alarmowy przy wejsciu w Satelu CA-10?
    Z instrukcji nie jestem w stanie zrozumiec technicznego belkotu, a chcialbym
    zmienic kod wejsciowy z powiedzmy 0000 na 9999.

    pzdr

  • 2. Data: 2011-05-18 16:16:13
    Temat: Re: Satel CA-10 - jak zmienic kod?
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-18 17:24, Huaskar pisze:
> [...]
    > alarmowy przy wejsciu w Satelu CA-10? Z
    > instrukcji nie jestem w stanie zrozumiec
    > technicznego belkotu, a chcialbym zmienic kod

    Zapodaj ten techniczny bełkot.

    JK

  • 3. Data: 2011-05-18 16:20:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 18 May 2011 17:24:44 +0200, Huaskar napisał(a):

> [...]
    > Z instrukcji nie jestem w stanie zrozumiec technicznego belkotu, a chcialbym
    > zmienic kod wejsciowy z powiedzmy 0000 na 9999.

    Instrukcja użytkownika jest całkiem przejrzysta. Zmiana hasła nieco zależy
    od rodzaju szyfratora. Dla LCD jest:

    wprowadź stare hasło
    naciśnij gwiazdkę
    naciśnij 1
    wprowadź nowe hasło
    naciśnij krzyżyk
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2011-05-18 16:31:12
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 18 May 2011 18:16:13 +0200, JK napisał(a):

    > Zapodaj ten techniczny bełkot.

    Tu znajdziesz:
    http://www.satel.pl/pl/product/134/CA-10%20P,Central
    a-alarmowa
    --
    Jacek

  • 5. Data: 2011-05-18 16:46:52
    Od: "Huaskar" <h...@i...eu>

    > Instrukcja użytkownika jest całkiem przejrzysta. Zmiana hasła nieco zależy
> [...]

    A jesli system podzielony jest na 2 niezalezne strefy - rozne hasla na 2
    oddzielne wejscia?

    H.

  • 6. Data: 2011-05-18 17:04:36
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 18 May 2011 18:46:52 +0200, Huaskar napisał(a):

    > A jesli system podzielony jest na 2 niezalezne strefy - rozne hasla na 2
    > oddzielne wejscia?

    Jeśli obie strefy są obsługiwane z oddzielnych szyfratorów, hasło dla danej
    strefy zmieniasz na jej szyfratorze.
    Jeśli strefy są obsługiwane jednym szyfratorem to hasło strefy dla której
    szyfrator jest zainstalowany (przez wybór odpowiedniego wejścia CLK)
    zmieniasz tak jak napisałem, a hasło strefy dla której nie ma szyfratora
    zmieniasz istniejącym szyfratorem po "wypożyczeniu" go na potrzeby
    obsłużenia tejże strefy. "Wypożyczenie" następuje przez dosyć długie (bodaj
    >2sek) naciśnięcie klawisza o numerze równym numerowi tej strefy dla której
    "wypożyczasz".
    --
    Jacek

  • 7. Data: 2011-05-18 17:08:10
    Od: ZeN <z...@n...spam.pl>

> [...]
    > CA-10? Z instrukcji nie jestem w stanie zrozumiec technicznego belkotu,
    > a chcialbym zmienic kod wejsciowy z powiedzmy 0000 na 9999.

    To zależy czy masz uprawnienia do zmiany własnego kodu...
    jest różnica czy kod którego używasz to kod główny czy kod użytkownika.
    Z opisu wnioskuję że jesteś tylko użytkownikiem.
    Dopiero po wprowadzeniu kodu głównego masz możliwość edycji użytkowników...
    Jeśli "głowny kodowy" nie włączy Ci opcji zmiany własnego kodu to go nie
    zmienisz ;)
    Proponuję Ci zwrócić się do tej osoby, od której otrzymałeś kod.

    --
    Główny kodowy

  • 8. Data: 2011-05-18 17:22:11
    Od: ZeN <z...@n...spam.pl>

    W dniu 2011-05-18 18:46, Huaskar pisze:

    > A jesli system podzielony jest na 2 niezalezne strefy - rozne hasla na 2
    > oddzielne wejscia?
    >

    > H.

    Każde użytkownik ma przypisane strefy, które uzbraja/rozbraja własnym
    kodem. Można je zmienić - po wpisaniu kodu głównego.
    Manipulator wyświetla na wyświetlaczu stosowne opcje.

    --
    ZeN

  • 9. Data: 2011-05-18 17:38:05
    Od: "Huaskar" <h...@i...eu>