  • 1. Data: 2009-04-30 10:00:41
    Temat: Schemat starego willem-proga (chyba jeszcze 1.0)
    Od: ToTylkoJa <m...@n...chce.tego.poczta.fm>

    Witam
    Dostałem częściowo zrobiony WillemProg ale w bardzo starej wersji. Ta wersja
    składa się z dwóch płytek. Pierwszej - płytki elektroniki programatora oraz
    drugiej z podstawką ZIF dołączaną złączem grzebieniowym lub przewodami dla
    wygodnego umocowania w obudowie. Czy ktoś posiada, albo wie skąd wziąć
    schemat Willemprog-a ale właśnie w tej starej wersji. Google znajdują
    mnóstwo stron ale schematy tam zawarte nazywają się 'SCH3Bx' i nie pasują
    do wersji którą posiadam. Chciałbym wlutować brakujące elementy ale schemat
    który pobrałem (właśnie 3Bx) różni się od tego co wychodzi z posiadanej
    płytki drukowanej. Choćby zasilanie. U mnie jest zrobione na dwóch
    stabilizatorkach, pewnie 7812 i 7805 a nie jak na nowym schemacie 7805 +
    przetwornica mc34063 + zworki do konfiguracji napięć +12/+25.

    pozdrawiam MArek

  • 2. Data: 2009-05-01 23:31:56
    Temat: Re: Schemat starego willem-proga (chyba jeszcze 1.0)
    Od: rudy <n...@n...com.pl>

    ToTylkoJa pisze:
> [...]
    > stabilizatorkach, pewnie 7812 i 7805 a nie jak na nowym schemacie 7805 +
    > przetwornica mc34063 + zworki do konfiguracji napięć +12/+25.

    A moze to nie willem tylko jego klon publikowany w EP.
    Sam takiego kiedys mialem...taki biszkopt z 2 plytek

    Wojciech Rudziński
    gg 5050315, tel.793787885
    www.pralkoporadnik.pol.pl - pralkoporadnik