  • 1. Data: 2018-01-08 08:57:12
    Temat: Odpalanie silnika na zimnym czy to normalny odgłos ?
    Od: bejbi <b...@g...com>

    jak w temacie

    filmik

    https://www.youtube.com/watch?v=N35NySTJ3KU&feature=
    youtu.be

  • 2. Data: 2018-01-08 09:30:47
    Od: Iglo <I...@o...pl>

    Miałem podobny w dwóch benzynowych renówkach, cichło wraz z rozgrzewaniem silnika.

  • 3. Data: 2018-01-08 09:57:07
    Od: bejbi <b...@g...com>

    W dniu 2018-01-08 o 09:30, Iglo pisze:
    > Miałem podobny w dwóch benzynowych renówkach, cichło wraz z rozgrzewaniem silnika.

    dokładnie, pozniej juz jest cichutko

  • 4. Data: 2018-01-08 19:34:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** bejbi pisze tak:

    > Odpalanie silnika na zimnym czy to normalny odgłos

    Jeśli chodzi o to zawodzenie z takim szelestem to stawiam na pompę
    wspomagania (jeśli jest)

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 5. Data: 2018-01-09 06:54:30
    Od: marx <m...@g...com>

    W dniu 2018-01-08 o 19:34, PiteR pisze:

    > Jeśli chodzi o to zawodzenie z takim szelestem to stawiam na pompę
    > wspomagania (jeśli jest)

    Tylko kurcze przy kreceniu kierownica nic nie czuje ani nic...
    Przy przyspieszaniu slysze delikatny gwizd, nie wiem czy to wiazac z
    tym, pozniej jak sie rozgrzeje to nic nie slychac

  • 6. Data: 2018-01-09 21:32:33
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-01-09 o 06:54, marx pisze:

    > Przy przyspieszaniu slysze delikatny gwizd, nie wiem czy to wiazac z
    > tym, pozniej jak sie rozgrzeje to nic nie slychac

    A to może być turbina.

  • 7. Data: 2018-01-09 21:56:34
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 08.01.2018 o 08:57, bejbi pisze:
    > jak w temacie
    >
    > filmik
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=N35NySTJ3KU&feature=
    youtu.be

    Na moje ucho, to coś się zaczyna kręcić razem z silnikiem i nie do końca
    jest czyste / ma smarowanie, a po chwili się wyciera/dociera i cichnie.

    A to nie paski na kołach masz brudne albo kapie na nie jakaś woda/błoto
    i się wyciera po staniu w aktualnych temperaturach?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 8. Data: 2018-01-10 07:14:44
    Od: menu <m...@g...com>

> [...]
    >
    > A to nie paski na kołach masz brudne albo kapie na nie jakaś woda/błoto
    > i się wyciera po staniu w aktualnych temperaturach?

    w tych silnikach nie ma turbiny
    Kurcze no nie mam pojecia co jest...jedni mowia ze pompa sai, ale ona
    głosniej chodzi
    Chodzi Ci o ten pasek wielorowkowy ?

  • 9. Data: 2018-01-13 21:44:09
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 10.01.2018 o 07:14, menu pisze:
    > Chodzi Ci o ten pasek wielorowkowy ?

    Ale niech zgadnę, gdy na ciepłym zgasisz i odpalisz, to wszystko ok? A
    dźwięk pojawia się tylko na zimnym? Jak tak, to pewnie coś co się obraca
    - czyli np. któraś rolka, jakieś łożysko które się w tym momencie kręci.
    Dużo ich tam nie ma.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz