  • 1. Data: 2014-08-21 10:56:49
    Temat: Seagate Dysk Barracuda 3TB (ST3000DM001)
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    Przymierzam sie do dysku - troch emiejsca wiecej nie zawadzi ;)

    Seagate Dysk Barracuda 3TB (ST3000DM001)

    Pytania, bo to dysk z sektorami 4k

    1) Win 8 poradzi sobie z formatowaniem w sposob optymalny?

    2) Chce go podzielic na pol, na dwie partycje, robić to Windowsowym
    managerem czy czyms innym, bo cos mi w glowie lata o jakims alignowaniu
    partycji itp...

    Chcialbym raz a dobrze podzielic i sformatowac dysk, a ... nie robilem
    tego od czasu XP ;)

    --
    Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

    http://fb.com/termopilecom

  • 2. Data: 2014-08-21 20:56:19
    Temat: Re: Seagate Dysk Barracuda 3TB (ST3000DM001)
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Pytania, bo to dysk z sektorami 4k
    >
    > 1) Win 8 poradzi sobie z formatowaniem w sposob optymalny?

    Tak - w ogole Windows 8 to pierwszy Windows w pelni wspierajacy sektory 4k.

    > 2) Chce go podzielic na pol, na dwie partycje, robić to Windowsowym
    > managerem czy czyms innym, bo cos mi w glowie lata o jakims alignowaniu
    > partycji itp...

    Chyba juz XP zakladal partycje alignowane do 1MB.

  • 3. Data: 2014-08-21 21:03:04
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 21.08.2014 o 20:56, jakson pisze:

    > Tak - w ogole Windows 8 to pierwszy Windows w pelni wspierajacy sektory 4k.

    > Chyba juz XP zakladal partycje alignowane do 1MB.

    Chyba wszystko poszło jak trzeba, jakis sofcik sprawdzajacy z Seagate
    sciagnalem, nie pokazal czerwonych wykrzyknikow, wiec wedle instrukcji
    wszystko jest fajnie ;)

    pomijajac, ze Win 8 krzyknal o ponowna aktywacje instalacji... bo
    dodalem dysk, dramat :/ ntg, ale dramat :/

  • 4. Data: 2014-08-21 21:17:29
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 21/08/2014 09:56, mr misio de grizzly wrote:
> [...]
    > partycji itp...
    >
    > Chcialbym raz a dobrze podzielic i sformatowac dysk, a ... nie robilem tego

    Od czasow windowsa 2000 nie dziele dyskow na partycje (u siebie).
    To dysk systemowy?

  • 5. Data: 2014-08-21 21:53:27
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 21.08.2014 o 21:17, 2late pisze:

    > Od czasow windowsa 2000 nie dziele dyskow na partycje (u siebie).
    > To dysk systemowy?

    Nie.

    Ja tez nie dziele, ale wlasnie chcialem wymienic 2 dyski 1TB na jeden.
    Myslalem, zeby kupic po prostu cos 2TB ;) Ale gdzies mi sie w oczy
    rzucilo, ze ten Seagate dosc wysoko w rankingach talerzowcow wypada.
    Wiec mysle, ech co tam, kupie 3TB, 4k, sata 3, cud miod i co tam jeszcze
    w tych zachwalaczach jest.

    Dlatego dziele na pol, zeby podmienic (wraz z literkami ;) i miec swiety
    spokoj, ze cos sie gdzies nie przenioslo, ze jakies sciezki gdzies cos
    jakos.

  • 6. Data: 2014-08-21 21:55:42
    Temat: Re: Seagate Dysk Barracuda 3TB (ST3000DM001) - opinia
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    Opinia o Seagate Dysk Barracuda 3TB (ST3000DM001)

    po 6 godzinach uzytkowania ;)

    cichy jest

    4 godziny sciagam dane z nasa, wiec pracuje non stop - nie jest za cieply

    design tez niczego sobie. srebrzysta blacha na gorze umocowana do
    matowej fortepianowej obudowy ;) nie skrzypi przy dotyku, ma swoja mase,
    wyglada nijak ;)

  • 7. Data: 2014-08-21 23:18:54
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 21/08/2014 20:53, mr misio de grizzly wrote:

> [...]
    > spokoj, ze cos sie gdzies nie przenioslo, ze jakies sciezki gdzies cos jakos.

    A, to co innego.

    A skoro o dyskach mowa:
    Wczoraj gdzies mi smignelo ze wychodzi WD Red 6TB :)

  • 8. Data: 2014-08-21 23:41:24
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 21.08.2014 o 23:18, 2late pisze:

    > A skoro o dyskach mowa:
    > Wczoraj gdzies mi smignelo ze wychodzi WD Red 6TB :)

    To za 2 lata kupie 6TB ;)

  • 9. Data: 2014-08-22 14:35:23
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-08-21 21:55, mr misio de grizzly pisze:
> [...]
    >
    > design tez niczego sobie. srebrzysta blacha na gorze umocowana do
    > matowej fortepianowej obudowy ;) nie skrzypi przy dotyku, ma swoja mase,

    Poproszę Cię o opinię za pół roku :)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 10. Data: 2014-08-22 16:12:40
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 22.08.2014 o 14:35, Krystek pisze:

    > Poproszę Cię o opinię za pół roku :)

    Albo padnie, albo bedzie dzialal. U mnie jak dysk pada, to zwykle zaraz
    na poczatku, a jak nie padnie na poczatku to juz dluuuuugo dziala
    (wymieniam dyski rzadko z przyczyn technicznych, czesciej
    pojemnosciowo/wydajnosciowych)

    Poki co ma okres karencji, czyli wzmozonego obciazenia non stop :)

    A jakby co sie stalo, to wymieniam na ten co wyjalem :)